Gå til innhold

Kvinner som liker sex med flere menn samtidig?


Gjest Phenomena

Anbefalte innlegg

Gjest Phenomena

Jeg liker tanken på å ha sex med mer enn en mann av gangen. Det vil si, jeg ELSKER tanken på det. Kanskje ikke bare to heller, kanskje tre eller fire til og med. Kjæresten min mener at det ikke er så mange jenter som liker dette, men jeg tror han tar feil? Hva sier dere, er jeg helt unormal :-)?

Og hvis det er flere som liker tanken - ville dere gjort det ved anledning også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er vel ikke så annerledes enn menn, og du finner vel knapt en mann som ikke tenner på tanken om sex med mer enn en kvinne i slengen.

Du er nok helt normal. Du tenker bare høyt det mange andre ikke tør å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Kvinner er vel ikke så annerledes enn menn, og du finner vel knapt en mann som ikke tenner på tanken om sex med mer enn en kvinne i slengen.

Du er nok helt normal. Du tenker bare høyt det mange andre ikke tør å si.

Men menn da, siden du er en sånn :-) (Såvidt jeg har fått med meg...?) Er det mange menn som tenner på en kvinne - flere menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg kunne ha tenkt meg i fantasien,dette er en av tingene. Tror nok min mann har sine egne fantasier som inkluderer litt flere kvinner enn den ene han har:)

Men fantasi må vi få lov til å ha.Tror det er en rimelig normal fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Unormalt er det slett ikke. Jeg er jente å jeg liker tanken på det.Jeg kjenner flere jenter som tenner på dette. Gjerne flere menn på en gang. =)

Å ja, ved anledning skal jeg absolutt sette det ut i virkelighet. =)=)

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene med den tanken. De fleste jeg har snakket med har hatt en eller flere fantasier om dette. Derimot kjenner jeg ikke mange som faktisk har gjennomført det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men menn da, siden du er en sånn :-) (Såvidt jeg har fått med meg...?) Er det mange menn som tenner på en kvinne - flere menn?

Tja. Det blir nok noe annerledes. Mange menn er jo fortsatt preget av homofobi og tror faren er reell for å få en pikk i ræva i en sånn situasjon. :)

Men selv tenner jeg faktisk litt på tanken. Ikke like mye som sex med f.eks. to kvinner, men joa, hadde muligheten vært der, dog da med en gutt jeg kjenner godt, og med en jente ingen av oss kjenner noe særlig, hadde jeg definitivt tatt den.

Jeg tror det hadde vært litt artig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enkeltbillett

Det har jeg faktisk gjort en gang. Morsomt å tenke på, men veldig slitsomt i praksis.

Frister ikke akkurat så veldig til gjentagelse, men med rette parter så kanskje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tanken på trekant, og tror ikke det er så uvanlig. Skulle jeg valgt ville jeg som deg hatt to menn, akkurat som vel de fleste eller ganske mange menn ville hatt to kvinner dersom de skulle hatt trekant.

Om dette er en fantasi som kunne vært kult å gjort til virkelighet kommer vel an på personene og forholdet en er i. Dessuten er jo også faren for sykdommer noe som holder tilbake for å gjøre dette i praksis. Men kanskje.. vet ikke helt.

Uvanlig er det ihvertfall ikke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Jeg synes det er en svært hyggelig tanke..;-) Men har prøvd, og synes ikke det var like kult i praksis.

:-)

Å, så heldig du er! Hva var det som ikke fungerte helt i praksis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Det har jeg faktisk gjort en gang. Morsomt å tenke på, men veldig slitsomt i praksis.

Frister ikke akkurat så veldig til gjentagelse, men med rette parter så kanskje... :)

Heldiggris :-)

Var det for slitsomt bare, men ellers fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enkeltbillett

Heldiggris :-)

Var det for slitsomt bare, men ellers fantastisk?

Det var jo veldig opphissende, men det hjelper lite når man ikke klarer å slappe av fordi det er alt for mye å holde styr på samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Det var jo veldig opphissende, men det hjelper lite når man ikke klarer å slappe av fordi det er alt for mye å holde styr på samtidig. :)

Ja, det er en av de tingene jeg har tenkt mye på også... Om man rekker å kose seg selv eller om manikke rekker å kjenne etter om det kjennes bra :-) Var det mange menn du var sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enkeltbillett

Ja, det er en av de tingene jeg har tenkt mye på også... Om man rekker å kose seg selv eller om manikke rekker å kjenne etter om det kjennes bra :-) Var det mange menn du var sammen med?

To holdt lenge for meg altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uff...uff...skjedde nesten meg i natt:-/

Hei

Dette er en fantasi som jeg har hatt i flere år, men som jeg aldri har prøvd ut. Desto flere menn desto bedre:-)

I natt derimot kunne det nesten blitt virkelighet. Jeg og min mann hadde narchspiel sammen med en kompis av min mann. Ble litt snakk om trekant men jeg sa raskt at det var uaktuelt da kompissen er gift og dama ikke visste noe.

Etter en stund spurte kompissen til min mann om jeg ville være med å danse, noe jeg sa ja til.Etterhvert vinket jeg min mann bort og ville danse med han, men da begynte begge å danse med meg samtidig, og dette begynte å utvikle seg til noe mer enn jeg ønsket.

Tror at det hele ble en stor misforståelse for begge mennene trodde sikkert at jeg var klar for en trekant mens jeg egentlig ikke ønsket dette. Var ikke tydelig nok, sa noe annet enn jeg signaliserte med kroppsspråket tydeligvis. Var jo skikkelig kåt og kunne godt tenke meg å hoppe til køys med begge, men på grunn av hans kone følte jeg at dette ble helt feil.

Danset og klinte litt med min mann, men når kompissen hans ble for nærgående og ville begynne å kysse og klå på meg så sa jeg stopp og gikk og la meg. Hadde akkurat sovnet da jeg våknet av at kompissen til min mann lå nesten over meg i senga i bare underbuksa og spurte om han kunne få slikke meg...ble så paff at jeg visste nesten ikke hva jeg skulle si, men sa da nei til tilbudet, plutselig lå min mann ved min andre side og begge var steinkåte. Klarte tilslutt å få kompissen til å kle på seg å komme seg hjem.

Idag har jeg dritdårlig samvittighet overfor dama til kompissen.Jeg vet at jeg ikkegjorde noe galt, men likevel føler jeg at dette her ble helt feil.

Dette er noe av det vanskeligste jeg har opplevd. Kan fremdeles ikke forstå hvordan jeg havnet i den situasjonen. Kommer nok til å prøve det en annen gang, men det skal være med en mann som er singel slik at vi ikke gjør noe bak noens rygg. Veldig opphissende var det, og jeg tror jeg hadde likt det utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katapulko

Hei

Dette er en fantasi som jeg har hatt i flere år, men som jeg aldri har prøvd ut. Desto flere menn desto bedre:-)

I natt derimot kunne det nesten blitt virkelighet. Jeg og min mann hadde narchspiel sammen med en kompis av min mann. Ble litt snakk om trekant men jeg sa raskt at det var uaktuelt da kompissen er gift og dama ikke visste noe.

Etter en stund spurte kompissen til min mann om jeg ville være med å danse, noe jeg sa ja til.Etterhvert vinket jeg min mann bort og ville danse med han, men da begynte begge å danse med meg samtidig, og dette begynte å utvikle seg til noe mer enn jeg ønsket.

Tror at det hele ble en stor misforståelse for begge mennene trodde sikkert at jeg var klar for en trekant mens jeg egentlig ikke ønsket dette. Var ikke tydelig nok, sa noe annet enn jeg signaliserte med kroppsspråket tydeligvis. Var jo skikkelig kåt og kunne godt tenke meg å hoppe til køys med begge, men på grunn av hans kone følte jeg at dette ble helt feil.

Danset og klinte litt med min mann, men når kompissen hans ble for nærgående og ville begynne å kysse og klå på meg så sa jeg stopp og gikk og la meg. Hadde akkurat sovnet da jeg våknet av at kompissen til min mann lå nesten over meg i senga i bare underbuksa og spurte om han kunne få slikke meg...ble så paff at jeg visste nesten ikke hva jeg skulle si, men sa da nei til tilbudet, plutselig lå min mann ved min andre side og begge var steinkåte. Klarte tilslutt å få kompissen til å kle på seg å komme seg hjem.

Idag har jeg dritdårlig samvittighet overfor dama til kompissen.Jeg vet at jeg ikkegjorde noe galt, men likevel føler jeg at dette her ble helt feil.

Dette er noe av det vanskeligste jeg har opplevd. Kan fremdeles ikke forstå hvordan jeg havnet i den situasjonen. Kommer nok til å prøve det en annen gang, men det skal være med en mann som er singel slik at vi ikke gjør noe bak noens rygg. Veldig opphissende var det, og jeg tror jeg hadde likt det utrolig godt.

Huff, for en kjedelig historie dette ble ettervert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det blir nok noe annerledes. Mange menn er jo fortsatt preget av homofobi og tror faren er reell for å få en pikk i ræva i en sånn situasjon. :)

Men selv tenner jeg faktisk litt på tanken. Ikke like mye som sex med f.eks. to kvinner, men joa, hadde muligheten vært der, dog da med en gutt jeg kjenner godt, og med en jente ingen av oss kjenner noe særlig, hadde jeg definitivt tatt den.

Jeg tror det hadde vært litt artig. :)

gjorde det en gang og syns det ble skikkelig pinlig. mulig vi lot det gå litt langt men hun skulle bl.a absolutt suge oss samtidig, da blir det jo berøring. mulig jeg er homofob men det ble drøyt. :)

hun jenta var kanskje litt vill av seg men når vi begge pulte henne på likt , altså i 1 og 2 så følte jeg det ble litt vel intimt med kompisen min, selv om ikke våre edlere deler rørte hverandre så føltes det nesten som jeg hadde sex med han også.

hehe

det er no jeg aldri vil gjøre igjen men som er greit å ha opplevd, kanskje ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det en gang og syns det ble skikkelig pinlig. mulig vi lot det gå litt langt men hun skulle bl.a absolutt suge oss samtidig, da blir det jo berøring. mulig jeg er homofob men det ble drøyt. :)

hun jenta var kanskje litt vill av seg men når vi begge pulte henne på likt , altså i 1 og 2 så følte jeg det ble litt vel intimt med kompisen min, selv om ikke våre edlere deler rørte hverandre så føltes det nesten som jeg hadde sex med han også.

hehe

det er no jeg aldri vil gjøre igjen men som er greit å ha opplevd, kanskje ...

Det er nok veldig viktig at gutta kjenner hverandre godt. Ikke minst for å vite hverandres grenser. Nå tenker jeg ikke på i forhold til å berøre hverandre, det er er nok tvilsomt at noe sånt skjer med mindre den ene er bi, men med en man ikke kjenner tror jeg tankene fort kan ligge der - og det ville ødelagt mye for meg.

Jeg og en kompis kødda litt med tanken en gang. Vi hadde begge hatt sex med den samme jenta, og hun var nok også av den viltre typen - og hadde ganske sikkert vært med på det.

Men det ble aldri noe av. Tror nok det var like greit. :)

For egen del er jeg nok for ego til å la noen andre gutter ha sex med en jente jeg har et eller annet forhold til, det være seg kjæreste eller elskerinne, men med en helt ukjent jente, og med kompisen nevnt over (vi kjenner hverandre godt, og svært få i RL kjenner mitt sexliv som denne fyren gjør - som jeg også kjenner hans), kunne det muligens blitt en kul opplevelse.

Men det er ikke hvem som helst jeg hadde gjort det der med, og han er nok den eneste av mine venner jeg kunne hatt trekant med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...