Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Javisst - Kalkunen Kevin - den skal jeg lage i år også - bankers! Og vi åt og åt ) 0 Siter
MsSettlers Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Smalahove. Lever. Leverpostei. Sylteagurk. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Og vi åt og åt ) og skravla og drakk -de andre hadde vel gått fra bordet for timer siden -hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg elsker leverpostei. Og har savnet deg. Hilsen I det poetiske hjørnet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 og skravla og drakk -de andre hadde vel gått fra bordet for timer siden -hehe Vi satt der nok noen timer alene ja. Stakkars alle de andre ) 0 Siter
Moraki Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Man kjøper ferdig blodpølse fra Gilde - en sånn en: http://www.gilde.no/wimages/products/472085.jpg den er jo ikke som en pølse -men en hardpakka sak uten skinn av noe slag., Blod smaker det jo ikke - mulig den kan smake en slags "julekake" -hehe. Veldig grydret i alle fall. Så skjærer jeg den i skiver og sprøsteker i margaring. - sprøsteker bacon eller flesk også og heller litt sirup over på tallerken, Det hendr jeg har hatt slottspoteter til. Det er virkelig godt altså! Det er ikke kjøtt, eller innmat eller noe - det er vel mest mel og krydder - og blod da - men det er liksom ikke blod likevel... Står her hva det inneholder: http://www.gilde.no/produktoversikt/vaare_produkter/rask/lettvint_middag/blodpoelse/ Hørtes godt ut, men uten sirupen. Jeg liker ikke søt mat, kun søte desserter. 0 Siter
Gjest "din lille pelsdott" Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 I det poetiske hjørnet? Å, ja. Jeg så etterpå at det rimet... Det var ikke planlagt... hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vi satt der nok noen timer alene ja. Stakkars alle de andre ) tror de var glad til 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 tror de var glad til Hehe, masekjerringer ) 0 Siter
fresja Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Lutefisk, rogn, lever, tomat, fjørfe, kaniner, hare, blekksprut, skjell, hummer, krabbe ig sikkert mye mer. Er nok kresen i matveien. Men blodpølse og smalahåve er kjempegodt! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Spiser ikke blekksprut. Eller ren rogn. Ikke innvoller/blodprodukter eller deler av dyr som testikler, øyne, ører og hale. Signerer den! Bortsett fra blekkspruten. Det kunne jeg prøvd. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Signerer den! Bortsett fra blekkspruten. Det kunne jeg prøvd. Gærning! ;-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Raspeballer, komper o l. Det kulminerte en gang jeg fant en fleskebit inni. Aldri mer. Ser ut som en tennisball, og smaker som det. Det som er så godt! Noe av det beste jeg vet faktisk. Og hvis det er rester etter middagen tar jeg meg gjerne en kald kompe med salt på til kvelds ) *ser for seg grønnfargen som brer seg over keinsteins ansikt* 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Gi deg, fårikål er vondt. Det stinker og smaker nesten like jævli. Jeg spiser det hvis jeg må da. Helt enig. Det lukter jo promp i hele huset i timesvis etter en sånn middag. Kokt kål er æsj! *urk* 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Spiser ikke: kjøtt/fisk/andre sjødyr o.l. aubergine rå løk oliven kokosmelk sopp komler blåmuggost og andre ekle oster som brie, gammalost, andre med sånn hvitt på, eller gul skorpe eller andre ekle ting ughhh --- Kan få det ned, men liker ikke: selleri avokado ingefær 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Helt enig. Det lukter jo promp i hele huset i timesvis etter en sånn middag. Kokt kål er æsj! *urk* Nestegang noen ber meg på fårikål skal jeg skylde på magen ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det som er så godt! Noe av det beste jeg vet faktisk. Og hvis det er rester etter middagen tar jeg meg gjerne en kald kompe med salt på til kvelds ) *ser for seg grønnfargen som brer seg over keinsteins ansikt* Grøss. Hva er verre enn kompe? Jo - kald kompe. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nestegang noen ber meg på fårikål skal jeg skylde på magen ;o) Smart. Henger meg på den ) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det som er så godt! Noe av det beste jeg vet faktisk. Og hvis det er rester etter middagen tar jeg meg gjerne en kald kompe med salt på til kvelds ) *ser for seg grønnfargen som brer seg over keinsteins ansikt* Og hvis det er en fleskebit inni, så fester det kalde fettet seg i ganen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.