Gå til innhold

hva spiser du IKKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss.

Hva er verre enn kompe?

Jo - kald kompe.

*slurpe*

Hehe ;o)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• flisa

19

• Dorthe

9

• filiokus81

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kristiina
Skrevet

Signerer den!

Bortsett fra blekkspruten. Det kunne jeg prøvd.

frittert blekksprut er godt det!. Spesielt om man spiser det på kinarestauranter

Skrevet

frittert blekksprut er godt det!. Spesielt om man spiser det på kinarestauranter

Er det ikke slike små akkar som de serverer der? Ikke sånne med 0,5 m tentakler?

Skrevet

Og hvis det er en fleskebit inni, så fester det kalde fettet seg i ganen?

Jeg lager dem uten flesk inni jeg da. Men jeg kan godt finne på å spise kald bacon til, så det blir kanskje litt det samme?

Hihi :o)

Skrevet

Jeg lager dem uten flesk inni jeg da. Men jeg kan godt finne på å spise kald bacon til, så det blir kanskje litt det samme?

Hihi :o)

Da gjør vi som i gamle dager: skyller det ned med en akkevitt. Den løser opp fettet i ganen.

Skrevet

Sjømat/fiskepålegg (unntak laks og fiskekaker), supper, tomater og de fleste grønnsaker.

Skrevet

Sjømat/fiskepålegg (unntak laks og fiskekaker), supper, tomater og de fleste grønnsaker.

Ja og heller så absolutt ingen blodmat.

Skrevet

Oliven og ananas er ting jeg styrer unna. Hadde jeg hatt en større (eller mindre) pengesum blafrende foran øynene, hadde jeg nok revurdert det.

Skrevet

Blodmat, kjøtt fra dyr som ikke er vanlig som mat i det vestlige kjøkken (type katt, hund, ape etc), stangselleri, oliven, kokte gulrøtter, fiskelever. Er heller ikke spesielt begeistret for hvitløk, annet enn i begrensede mengder.

Og så er jeg dessverre allergisk for hasselnøtter, "rå" mandler, epler og nektariner. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...