filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Grøss. Hva er verre enn kompe? Jo - kald kompe. *slurpe* Hehe ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 *slurpe* Hehe ;o) DU kan le, men gråten tar meg. 0 Siter
Gjest Kristiina Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Signerer den! Bortsett fra blekkspruten. Det kunne jeg prøvd. frittert blekksprut er godt det!. Spesielt om man spiser det på kinarestauranter 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 frittert blekksprut er godt det!. Spesielt om man spiser det på kinarestauranter Er det ikke slike små akkar som de serverer der? Ikke sånne med 0,5 m tentakler? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Og hvis det er en fleskebit inni, så fester det kalde fettet seg i ganen? Jeg lager dem uten flesk inni jeg da. Men jeg kan godt finne på å spise kald bacon til, så det blir kanskje litt det samme? Hihi ) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg lager dem uten flesk inni jeg da. Men jeg kan godt finne på å spise kald bacon til, så det blir kanskje litt det samme? Hihi ) Da gjør vi som i gamle dager: skyller det ned med en akkevitt. Den løser opp fettet i ganen. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sjømat/fiskepålegg (unntak laks og fiskekaker), supper, tomater og de fleste grønnsaker. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sjømat/fiskepålegg (unntak laks og fiskekaker), supper, tomater og de fleste grønnsaker. Ja og heller så absolutt ingen blodmat. 0 Siter
Patsi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Oliven og ananas er ting jeg styrer unna. Hadde jeg hatt en større (eller mindre) pengesum blafrende foran øynene, hadde jeg nok revurdert det. 0 Siter
birdie Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Blodmat, kjøtt fra dyr som ikke er vanlig som mat i det vestlige kjøkken (type katt, hund, ape etc), stangselleri, oliven, kokte gulrøtter, fiskelever. Er heller ikke spesielt begeistret for hvitløk, annet enn i begrensede mengder. Og så er jeg dessverre allergisk for hasselnøtter, "rå" mandler, epler og nektariner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.