Gå til innhold

FU: Hva er det særeste du har spist?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sånn som motvekt til tråden under..:-)

Jeg mener haiøye rått og rett fra haien. Det var digert, ekkelt, og ga forbausende mye tyggemotstand..(pupillen var SEIG..urgh..!) og jeg kunne sikkert blitt sjuk også.

Jeg fatter ikke at jeg gjorde det,to ganger og, og det var bare for å tøffe meg,..;-P

Dere da?

:-)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• flisa

6

• Alana

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Maur.

En kompis dytta i seg maur regelmessig som barn. Han syntes det var så godt. Og jeg smakta naturligvis jeg også. Forsto aldri det helt store med maur.

Skrevet

jeg har spist kyllingføtter, glassmanet, frosk og tang.

Kyllingføttene smakte ikke noe særlig, men det andre var godt :-)

Skrevet

Æsj...:-S

Og jeg som tygde med verdens lengste tenner når jeg spiste strutsebiff...

Gjest Debra irl
Skrevet

hmmm. glassmanet. kan du fortelle litt om konsistensen og smaken? veeeeldig nsygjerrig på hvordan de tilbereder sånt....

Skrevet

hmmm. glassmanet. kan du fortelle litt om konsistensen og smaken? veeeeldig nsygjerrig på hvordan de tilbereder sånt....

Tilberedningen vet jeg ikke noe om. Men det var toppen av maneten som var brukt.

Utseendemessig lignet det på lutefisk. Men det var stivt og hadde tyggemonstand. Godt å knaske på.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive smaken, men den var mild.

Skrevet

en venninne fra Sri Lanka serverte meg noe slags pasta med sukker. Det var altså makaroni i sukkerlake.

Det ble bare merkelig. Klarte ikke å spise det fordi jeg ikke var vant til kombinasjonen.

Skrevet

Samme her - den er ikke god.

Skrevet

Ikke sært -men vemmelig....rå østers - grøss og gru.

Rå østers = snørrklyse.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke sært -men vemmelig....rå østers - grøss og gru.

Jammen det er jo nydelig!

laguna1365380434
Skrevet

en venninne fra Sri Lanka serverte meg noe slags pasta med sukker. Det var altså makaroni i sukkerlake.

Det ble bare merkelig. Klarte ikke å spise det fordi jeg ikke var vant til kombinasjonen.

Jøss..DET hørtes sært ut! :-o

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Verdems lengste tenner..Hehe :-D

Men haiøyet var litt kvalmt altså..Jeg fatter ikke at jeg gjorde det.

laguna1365380434
Skrevet

Oi..Det må jeg si!:-D

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har spist røkt kamelkjøtt. Det var godt :o)

Jøss..Så spennende da..Godt altså? Noterer meg! :-)

Skrevet

Rå østers = snørrklyse.

Rå østers = snørrklysa til noen ANDRE :) - det tenkte jeg da jeg spiste det også - og bare sprang inn og spydde i do - hehe

Skrevet

Oi..Det må jeg si!:-D

Jeg er mektig stolt, da :-) :-)

laguna1365380434
Skrevet

Maur.

En kompis dytta i seg maur regelmessig som barn. Han syntes det var så godt. Og jeg smakta naturligvis jeg også. Forsto aldri det helt store med maur.

Dæven..Men maur har jeg smakt..Med sjokoladetrekk! Det var sært, men ganske stas, faktisk..:-)

Også åt vi såkalt "maurpiss" når jeg var liten..DET var sært. Stakk pinmne i tua og slikka etter på..Smakte syrlig. Bevis på at jeg er fra skikkelig hillbilly utkants Norge eller hur? ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...