Gå til innhold

FU: Hva er det særeste du har spist?

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• flisa

6

• Alana

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jøss..DET hørtes sært ut! :-o

det var ikke det at det var så vondt, men at kombinasjonen var så merkelig.

Skrevet

Jøss..Så spennende da..Godt altså? Noterer meg! :-)

Smakte litt som fenalår.

Skrevet

Dæven..Men maur har jeg smakt..Med sjokoladetrekk! Det var sært, men ganske stas, faktisk..:-)

Også åt vi såkalt "maurpiss" når jeg var liten..DET var sært. Stakk pinmne i tua og slikka etter på..Smakte syrlig. Bevis på at jeg er fra skikkelig hillbilly utkants Norge eller hur? ;-P

Jeg husker også at maur smakte syrlig. :)

kakki1365380609
Skrevet

Haiøye hørtes fælt ut. Jeg har spist ganske standardgreier, men synes det var rart likevel:o) kenguruhale og sprøstekt alligator er vel det mest eksotiske jeg har smakt :o)

Skrevet

Dæven..Men maur har jeg smakt..Med sjokoladetrekk! Det var sært, men ganske stas, faktisk..:-)

Også åt vi såkalt "maurpiss" når jeg var liten..DET var sært. Stakk pinmne i tua og slikka etter på..Smakte syrlig. Bevis på at jeg er fra skikkelig hillbilly utkants Norge eller hur? ;-P

maurpiss har jeg også sugd fra pinne :)

Skrevet

jeg har spist kyllingføtter, glassmanet, frosk og tang.

Kyllingføttene smakte ikke noe særlig, men det andre var godt :-)

Har du spist glassmanet? Wow...

Der imponerte du meg, gitt! :-D

Skrevet

Smakte litt som fenalår.

Det er jo en gresseter, så det er sikkert bra.

Men de stinker, raper, brøler, biter og er forferdelig stygge.

Skrevet

Det er jo en gresseter, så det er sikkert bra.

Men de stinker, raper, brøler, biter og er forferdelig stygge.

Jeg har bare sett en kamel i hele mitt liv og det var i Tyrkia. Den så ikke snill ut og jeg ville ikke ri på den.

Skrevet

Ser at jeg ikke kan briefe med så veldig spesielle ting når jeg leser nedover.

Kommer bare på ting som and, struts og blekksprut, og det er jo ikke sært egentlig.

Men det kan jo hende jeg spiste noe mer uvanlig da jeg var i Thailand, og mer enn en gang fikk servert et eller annet på lokale sjapper - ingen av oss ante hva det var vi spiste, det var noe kjøttaktige greier som smakte helt greit. Om det var "vanlig" kjøtt eller noe mer uvanlig, vet jeg faktsik ikke.

Skrevet

Jeg har bare sett en kamel i hele mitt liv og det var i Tyrkia. Den så ikke snill ut og jeg ville ikke ri på den.

Præh.

Ingen kameler ser snille ut. Men du skal se hannen i brunst når den sikler flere liter, skummer, slafser og brøler, blåser opp en rosa blære ut av munnen på størrelse med en tennisball. Det er det styggeste jeg har sett og hørt.

Skrevet

Præh.

Ingen kameler ser snille ut. Men du skal se hannen i brunst når den sikler flere liter, skummer, slafser og brøler, blåser opp en rosa blære ut av munnen på størrelse med en tennisball. Det er det styggeste jeg har sett og hørt.

LOL, tviler ikke.

Skrevet

Har du spist glassmanet? Wow...

Der imponerte du meg, gitt! :-D

*Stolt og fornøyd med meg selv*

Jeg har lært å smake først, og spørre etterpå hva det var. Det funker :-)

Skrevet

Jeg har visst ikke spist så mye sært. Struts og snegler topper lista mi. Struts smakte ganske godt, det. Snegler står jeg helst over.

Skrevet

Det eneste jeg kan komme på i farta er da jeg spiste taco med kengurukjøtt.

Det var av alle steder på en restaurant i Berlin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...