Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hehe! Så kunne dere titte på hverandre resten av kvelden. Du og sævven! :-) Og i det sævven begynner å titte tilbake med to øyne han også, så er det på tide for lille Ulvepiken å tasse hjem :-) 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jaha. Dette markerer slutten på epoken hvor jeg var villig til å smake først og spørre etterpå ;o) *ler* 0 Siter
birdie Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Fritert kalvehjerne. Det var helt greit (smakte som noe-hva-som-helst-fritert), men ikke noe jeg kunne gafle i meg en hel tallerken av - slik han gjorde, han jeg fikk smake det av. 0 Siter
Gyda Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Og i det sævven begynner å titte tilbake med to øyne han også, så er det på tide for lille Ulvepiken å tasse hjem :-) Hehe! Det vil jeg absolutt støtte. 0 Siter
mermaid Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ingenting virkelig sært! Men jeg har aldri takket nei fordi jeg er feig, det har bare ikke dukket opp så mye. Har spist mer "vanlige" ting som østers, snegler, struts (det er jo kjempegodt, og IKKE seigt, hva er det dere andre har gjort?), fasan, kanin, (og hare men det er jo heller ikke uvanlig), måseegg, torsketunge, noe rå rypegreier, har en vag erindring om en eller annen litt utradisjonell del av noe storvilt, men glemt hva det var... tja, hva mer... og så har jeg svelget noen fluer og annet småkryp på utallige løpeturer i marka ;-) 0 Siter
asterix Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er mer kult enn det er spesielt godt. Men man drikker ikke brus til. Da går det ikke :-) Hæ? Svidde sauehoder er da kjempegodt. Har spist det mange ganger til helt vanlig middag. Er da godt med brus til det, eller vann, eller hva som helst. 0 Siter
Alana Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hæ? Svidde sauehoder er da kjempegodt. Har spist det mange ganger til helt vanlig middag. Er da godt med brus til det, eller vann, eller hva som helst. Joda, kjøttet er godt det. Men jeg synes sauekjøtt i flere andre former er bedre. Det sterke i glasset kommer sterkest inn i bildet i forbindelse med øyespising... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.