McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hmm, har ikke sett pråsaken her på ei stund? DET kan jeg ikke hjelpe deg med 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Likte Lekestue jeg. Og så likte jeg de programmene fra fabrikker og slik, mener det var hun som snakket til disse. KLM's parodi med "Sleikestova" var bedre. :-) 0 Siter
Gjest katapulko Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 DET kan jeg ikke hjelpe deg med Syns du skal bure ham, han er en skummel jævel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Da han spiste slimål tok han vel kaka? Knis, jeg husker godt alle tingene han åt. Det var jo litt spennende også. Hehe, jeg lurer på hvordan ungene hadde reagert på slikt barnetv i dag. 0 Siter
Søssa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vi fikk TV høsten -63, og noe av det første jeg så var reportasjene fra mordet på Kennedy, ikke akkurat barnetv. Det er ihvertfall det som har brent seg fast. 0 Siter
Moraki Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei - det husker jeg ikke! Ok, serien var opprinnelig på tysk. "Das Kinderen van der Kinderkeller" eller noe. Jeg kan IKKE tysk, så jeg vet ikke hvordan det staves. Uansett, et must! Dette må du få med deg, det var virkelig revolusjonerende. Eller, det var kanskje ikke det, men det var veldig festlig. 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Knis, jeg husker godt alle tingene han åt. Det var jo litt spennende også. Hehe, jeg lurer på hvordan ungene hadde reagert på slikt barnetv i dag. Siden det var kunn gørr og ikke blod og gørr, så tror je de hadde syntes det var kjedelig. 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Så hyggelig å se deg igjen da, lenge siden sist! Kjørt noe i helga? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kjørt noe i helga? Nei, det har vært andre aktiviteter i stedet. Men jeg var fristet i dag når det var så fint vær. Har du vært på Grava siden sist? 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, det har vært andre aktiviteter i stedet. Men jeg var fristet i dag når det var så fint vær. Har du vært på Grava siden sist? Ja, og slik værvarselet er nå,så blir det vel til uken også. En fryd å kjøre nå. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Nei, på Hafslund som McLoud sier. Husker du han, spiste mark og sto i. Blæh.... Nei - ringer ingen bjeller. - om -ikke - vent litt - - det ikke var en firkanta satt mann med sleik i panna og opprulla skjorteermer - og noe "kjemi på roterommet" eller noe sånt? 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Likte Lekestue jeg. Og så likte jeg de programmene fra fabrikker og slik, mener det var hun som snakket til disse. Ja - det var spennende med fabrikk Husker de lagde tannbørster -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Syns hun var søt jeg. Børresen syns visst også det. Husker du ikke at han kløp og befølte henne? ...der han satt kliss naken inni labbetuss 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, og slik værvarselet er nå,så blir det vel til uken også. En fryd å kjøre nå. "En fryd å kjøre nå." Det tror jeg på. Jeg vurderer å ta en tur på onsdag. Skal du dit da? 0 Siter
Gjest evergreen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Se her: http://www.youtube.com/watch?v=NkmW8KyJ5U0 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 ...der han satt kliss naken inni labbetuss Dakkars Labbetuss 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei - ringer ingen bjeller. - om -ikke - vent litt - - det ikke var en firkanta satt mann med sleik i panna og opprulla skjorteermer - og noe "kjemi på roterommet" eller noe sånt? Nemlig, der har du'n. 0 Siter
McLoud Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 "En fryd å kjøre nå." Det tror jeg på. Jeg vurderer å ta en tur på onsdag. Skal du dit da? Slettes ikke umulig..... 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Se her: http://www.youtube.com/watch?v=NkmW8KyJ5U0 ¨så bra!!! Jeg husker AHA-gutta som skrøt av at de ville bli verdensberømte 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Dakkars Labbetuss Hør her'a! minner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.