Gå til innhold

Her gir jeg dere; SKREKKENS link:

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• McLoud

17

• Dorthe

13

• keinstein

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle hang antennene ut fra vinduene der jeg bodde. Hihi, litt av et syn. Det tok mange år før det ble kabel i den blokka, i hvert fall 15 år hvis ikke enda lenger.

Vi fikk "fellesantenne" i blokka i 1967. Før det, så hang det alt mulig ut av vinduene. Kablene ble lagt i strekk mellom blokkene, utenpå vegga og inn vinduskarmene, et sabla styr.

Gjest katapulko
Skrevet

Nei, på Hafslund som McLoud sier. Husker du han, spiste mark og sto i. Blæh....

Lever Hafslund enda?

Skrevet

Nemlig, der har du'n.

Ja han var Rå! :) ligna på farfaren min :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å guri land, et lite øyeblikk trodde jeg linken var til Pompel og Pilt... *lettet*

Skrevet

Lever Hafslund enda?

Tror ikke det. Lurer på om de viste et klipp i nyhetene da han døde for noen år siden.

Gjest katapulko
Skrevet

Tror ikke det. Lurer på om de viste et klipp i nyhetene da han døde for noen år siden.

Og Sverre M Fjellstad? Han ble jo skvisa ut av det gode selskap da han ble beslyldt for å ha filma i en dyrepark?

Hva lever han av nå mon-tro?

Skrevet

Noe annet ville jo vært bortkastet :-)

He he, du kan så si...

Får håpe det ikke blir bomtur en gang til.

Hvor lenge holder de åpent på onsdager?

Skrevet

Og Sverre M Fjellstad? Han ble jo skvisa ut av det gode selskap da han ble beslyldt for å ha filma i en dyrepark?

Hva lever han av nå mon-tro?

Hva vi har sett her inne :o)

Men hvor det ble av ham, aner jeg ikke.

Skrevet

He he, du kan så si...

Får håpe det ikke blir bomtur en gang til.

Hvor lenge holder de åpent på onsdager?

Tror det er 21:00

Skrevet

Tror det er 21:00

Det tidspunktet jeg evnetuelt drar dit, har jeg nå lagt inn til deg som melding på msn.

(Ikke alt som egner seg å opplyse på dol)

Skrevet

Hva vi har sett her inne :o)

Men hvor det ble av ham, aner jeg ikke.

Han lever visst - 76 år gammel nå - i Oslo.

Skrevet

Nope. Sjekk navnet.......

Ja - det er synd - eller nei -vil jo ikke at du skal være dau. Men han var en av mine store helter - han og Baretta, Brockelman og pappa'n min :)

Skrevet

Ja - det er synd - eller nei -vil jo ikke at du skal være dau. Men han var en av mine store helter - han og Baretta, Brockelman og pappa'n min :)

Og faren min var like pen som Robin Hood dvs Roger Moore :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...