Gå til innhold

svindel?

UKJENT,MEN IKKE GLEMT

Anbefalte innlegg

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

Vet ikke om noen allerede har lagt ut en tråd om dette. Det har de helt sikkert, men jeg følte bare at jeg måtte få sagt det, og jeg gidder ikke å lete etter en tråd.

Er det ikke flere her ute som lurer på om ikke det Natajsa greiene som det er som mye snakk om nå, er en eneste stor svindel?

Jeg ser bare stjerner og lykke i øynene til den såkalte bortførte jenta, og det er klart at hun er glad nå som det er over, men man burde da kunne se et lite tegn til traume eller tristhet etter å ha blitt bortført fra sine foreldre og kjære som en relativt stor jente??

Det er noe som skurrer liksom

Men sannheten kommer nok frem snart, så fort hun har tjent nok på intervjuer og filmskapere som vil ha historien hennes.

En veldig god ide faktisk!!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

17

• UKJENT,MEN IKKE GLEMT

11

• ShitDiddelyDo

8

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

virka jo som hu likte han kidnappern litt da, så kanskje det er derfor...

Skrevet

Om denne jenta ikke har vært borte i 8 år, tror du ikke horder av mennesker kan motbevise påstandene hennes?

Hun har vel tross alt ikke gjemt seg i 8 år bare for å kunne komme med en slik historie i etterkant?

Det er noe som skurrer med innlegget _ditt_ skal jeg si deg :-)

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

Om denne jenta ikke har vært borte i 8 år, tror du ikke horder av mennesker kan motbevise påstandene hennes?

Hun har vel tross alt ikke gjemt seg i 8 år bare for å kunne komme med en slik historie i etterkant?

Det er noe som skurrer med innlegget _ditt_ skal jeg si deg :-)

Jeg vet ikke, tenkte på det jeg også. Litt vanskelig å få det til, men ikke umulig. Tror jeg.....Må ha vært innmari godt gjennomført. Bortsett fra det at skuespillertalentene kunne vært trent litt bedre.

Ikke vær så hårsåre da folkens!

Jeg er bare litt skeptisk

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

tullprat.

Hva er som er tullprat?

Jeg bare lufter en tanke, jeg.

Det er jo ikke helt utenkelig,vel?

Skrevet

Har diskutert det her i en tråd nedenfor.

Jeg aner ikke om det hele er en svindel eller ikke, men etter å ha sett intervjuet sitter jeg med en voldsom følelse av at det er et eller annet som ikke stemmer i denne historien.

Skrevet

De har jo til og med tatt dna-prøve av henne for å bevise at det er riktig jente.

Hun har nok traumer, men det er ikke sikkert disse kommer fram på utsiden. Hun kan gå i flere år før tilbakeslaget kommer. Det er ganske vanlig med en lang "fornektelsesfase" etter man har opplevd noe traumatisk, der man tilsynelatende fungerer helt fint. Sammenbruddet kommer kanskje ikke før hun har fått en vanlig hverdag igjen.

Skrevet

Hva er som er tullprat?

Jeg bare lufter en tanke, jeg.

Det er jo ikke helt utenkelig,vel?

JO det er helt utenkelig. De har tatt DNA-tester - så de vet at denne kvinnen er henne som ble kidnappet som 10-åring. En liten jenter planlegger søren meg ikke å bo som en fange i 8 år for så å skrive bok.

Hun er helt i ferd med å rable - tro du meg. Nå er hun midt i en slags HoneyMoon -og så kommer plutselig alt sammen tilbake.

Det er tull å tro at hun svindler.

Skrevet

Jeg aner ikke om det hele er en svindel eller ikke, men etter å ha sett intervjuet sitter jeg med en voldsom følelse av at det er et eller annet som ikke stemmer i denne historien.

Herrminhattdamann! - hva skulle nå det vært?

Skrevet

Jeg vet ikke, tenkte på det jeg også. Litt vanskelig å få det til, men ikke umulig. Tror jeg.....Må ha vært innmari godt gjennomført. Bortsett fra det at skuespillertalentene kunne vært trent litt bedre.

Ikke vær så hårsåre da folkens!

Jeg er bare litt skeptisk

få til hva da?

Skrevet

Herrminhattdamann! - hva skulle nå det vært?

Dette har vi diskutert nedenfor, og som sagt: Jeg aner ikke.

Men jeg blir ikke overrasket hvis det kommer for en dag at noe er riv, ruskende galt med hele storyen.

Skrevet

Dette har vi diskutert nedenfor, og som sagt: Jeg aner ikke.

Men jeg blir ikke overrasket hvis det kommer for en dag at noe er riv, ruskende galt med hele storyen.

Ja -det er da jaggu riv suskende galt som det er med den historien - bare TENK deg! - Jeg ser for meg alt hun har måttet greie seg gjennom som andre småjenter har en mamma og en pappa til å hjelpe med. Første mens f.eks - det er til å grine av!

Gjest fæl historie
Skrevet

virka jo som hu likte han kidnappern litt da, så kanskje det er derfor...

Kom det frem om de hadde hatt sex, eller om han hadde voldtatt henne?

Skrevet

Ja -det er da jaggu riv suskende galt som det er med den historien - bare TENK deg! - Jeg ser for meg alt hun har måttet greie seg gjennom som andre småjenter har en mamma og en pappa til å hjelpe med. Første mens f.eks - det er til å grine av!

Naturligvis er det til å grine av - hvis storyen stemmer.

Skrevet

Kom det frem om de hadde hatt sex, eller om han hadde voldtatt henne?

Det har han sikkert - men hun vil ikke snakke om det offentlig , forståelig nok. Det stod også at hun var blitt gravid med han,

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

få til hva da?

Nei, altså å planlegge en forsvinning.Det må jo ha vært foreldrene eller noe da. Det er kanskje helt bortinatta for meg å tenke slik, men det er jo søren meg så mye rart som skjer i denne verden atte...

Skrevet

Naturligvis er det til å grine av - hvis storyen stemmer.

Bra du er enig i det da - surpomp! :)

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

Ja, det er det jeg mener!Noe er galt liksom, uten at jeg kan sette fingeren på det

Gjest fæl historie
Skrevet

Det har han sikkert - men hun vil ikke snakke om det offentlig , forståelig nok. Det stod også at hun var blitt gravid med han,

Men ikke noe mer om det heller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...