meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kom det frem om de hadde hatt sex, eller om han hadde voldtatt henne? nei han hadde ikke voldtatt henne. hun sa hun var lei av ryktene om at han hadde voldtatt..... 0 Siter
Gjest fæl historie Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er det jeg mener!Noe er galt liksom, uten at jeg kan sette fingeren på det Er du detektiv? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Bra du er enig i det da - surpomp! Jeg er ikke sur. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Men ikke noe mer om det heller? Nei - de har sikkert tatt det bort om så var. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg er ikke sur. Men DET ER JEG! hehe 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det har han sikkert - men hun vil ikke snakke om det offentlig , forståelig nok. Det stod også at hun var blitt gravid med han, Gravid??? Å, herreminhatt! Det har ikke jeg fått med meg. Stakkars 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er det jeg mener!Noe er galt liksom, uten at jeg kan sette fingeren på det Det er mange som tenker som oss. Det var vel et par håndfuller med dolere i tråden nedenfor som også er overbevist om at et eller annet ikke stemmer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Men DET ER JEG! hehe Du er vel i den alderen da hormonene tar innersving på humøret. 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Er du detektiv? hehehe! Morsom du.. Nei, det er jeg ikke, men kunne godt tenkt meg å etterforske denne saken litt. Det er jo så mye fokus på saken. Man må jo bare bli litt engasjert 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det er mange som tenker som oss. Det var vel et par håndfuller med dolere i tråden nedenfor som også er overbevist om at et eller annet ikke stemmer. Ja, og dere er helt kørka med vennlig hilsen "................." og alt det der. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, altså å planlegge en forsvinning.Det må jo ha vært foreldrene eller noe da. Det er kanskje helt bortinatta for meg å tenke slik, men det er jo søren meg så mye rart som skjer i denne verden atte... Så du mener faktisk at du ikke tror på at jenta har vært borte i 8 år. Hvordan skal man kneble alle mennesker man har møtt i løpet av 8 år til å holde på en slik spøk, da? Mulig det er mange ukjente faktorer i denne saken, men at jenta har vært borte er vel den faktoren man sist kan bestride... 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du er vel i den alderen da hormonene tar innersving på humøret. Det er jeg sikkert - alt peker til jord tilogmed. 0 Siter
Gjest fæl historie Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hehehe! Morsom du.. Nei, det er jeg ikke, men kunne godt tenkt meg å etterforske denne saken litt. Det er jo så mye fokus på saken. Man må jo bare bli litt engasjert Trodde at kun detektiver "følte på seg" at noe var galt? 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Gravid??? Å, herreminhatt! Det har ikke jeg fått med meg. Stakkars Står nederst her: http://www.nettavisen.no/verden/article723396.ece 0 Siter
Gjest katapulko Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, og dere er helt kørka med vennlig hilsen "................." og alt det der. Begynner du også nå? Hvor mange sertifikater har du foresten? "..............." 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Begynner du også nå? Hvor mange sertifikater har du foresten? "..............." B 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, og dere er helt kørka med vennlig hilsen "................." og alt det der. Jeg er litt kørka. Jeg vet. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg er litt kørka. Jeg vet. ........og så fikk gamla dårlig samvittighet og klump i halsen.............:-O 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 ........og så fikk gamla dårlig samvittighet og klump i halsen.............:-O Som sagt: Hormoner! 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Så du mener faktisk at du ikke tror på at jenta har vært borte i 8 år. Hvordan skal man kneble alle mennesker man har møtt i løpet av 8 år til å holde på en slik spøk, da? Mulig det er mange ukjente faktorer i denne saken, men at jenta har vært borte er vel den faktoren man sist kan bestride... Å,herremin da menneske! Her kommer teskja: Ho har vært skjult på et eller annet sted, eller på en eller annen måte. Og ingen har visst hvor ho har vært, men så etter mange år dukket ho opp igjen av en eller annen grunn. Hva er vel ikke bedre enn å kunne tjene litt gryn på dette? Vet ikke hvorfor noen skulle kunne være så utspekulerte, men jævelskap er det mye av i denne verden i hvertfall. Jeg tror jeg har sett for mye på film,jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.