UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 JO det er helt utenkelig. De har tatt DNA-tester - så de vet at denne kvinnen er henne som ble kidnappet som 10-åring. En liten jenter planlegger søren meg ikke å bo som en fange i 8 år for så å skrive bok. Hun er helt i ferd med å rable - tro du meg. Nå er hun midt i en slags HoneyMoon -og så kommer plutselig alt sammen tilbake. Det er tull å tro at hun svindler. Noe muffens er det nok Jeg tror selvsagt ikke at jenta har vært alene om dette 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 De har jo til og med tatt dna-prøve av henne for å bevise at det er riktig jente. Hun har nok traumer, men det er ikke sikkert disse kommer fram på utsiden. Hun kan gå i flere år før tilbakeslaget kommer. Det er ganske vanlig med en lang "fornektelsesfase" etter man har opplevd noe traumatisk, der man tilsynelatende fungerer helt fint. Sammenbruddet kommer kanskje ikke før hun har fått en vanlig hverdag igjen. Det er mulig Men noe må man vel se? Ho ser jo usedvanlig søt og normal ut. Vakker til og med Men det ser så teatralsk ut, den måten ho oppførte seg på intervjuet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Å,herremin da menneske! Her kommer teskja: Ho har vært skjult på et eller annet sted, eller på en eller annen måte. Og ingen har visst hvor ho har vært, men så etter mange år dukket ho opp igjen av en eller annen grunn. Hva er vel ikke bedre enn å kunne tjene litt gryn på dette? Vet ikke hvorfor noen skulle kunne være så utspekulerte, men jævelskap er det mye av i denne verden i hvertfall. Jeg tror jeg har sett for mye på film,jeg. Kritikk og selvkritikk i ett og samme innlegg - ikke verst :-) 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Trodde at kun detektiver "følte på seg" at noe var galt? Ja, jeg er nok en sånn klarsynt en, som man nettopp kunne se på tv 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Står nederst her: http://www.nettavisen.no/verden/article723396.ece selv om det står i avisa at hu hadde vært gravis, så behøver ikke det å stemme.. jeg tviler på det.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Å,herremin da menneske! Her kommer teskja: Ho har vært skjult på et eller annet sted, eller på en eller annen måte. Og ingen har visst hvor ho har vært, men så etter mange år dukket ho opp igjen av en eller annen grunn. Hva er vel ikke bedre enn å kunne tjene litt gryn på dette? Vet ikke hvorfor noen skulle kunne være så utspekulerte, men jævelskap er det mye av i denne verden i hvertfall. Jeg tror jeg har sett for mye på film,jeg. Du også? Jeg skrev det samme i forrige tråd ) Men nå er jeg ferdig med å krangle med flisa. 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du også? Jeg skrev det samme i forrige tråd ) Men nå er jeg ferdig med å krangle med flisa. Kørka du også 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kørka du også Vet det, ikke grin nå da for da begynner jeg også ) 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vet det, ikke grin nå da for da begynner jeg også ) *ser på 9/11 på Discovery også da gitt* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 *ser på 9/11 på Discovery også da gitt* Jeg har ikke Discovery mer ( Men har programmet på den andre maskinen. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Den samme tvilen gnager litt hos meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Den tanken har jeg også tenkt, hun virker litt for oppegående for å si det slik. Men for all del, det er jo mulig at dette er sant også, men litt tvil har jeg hatt. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 På tide å komme md noen indre, mentale unnskyldninger til jenta nå kanskje? http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/12/476453.html 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 På tide å komme md noen indre, mentale unnskyldninger til jenta nå kanskje? http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/12/476453.html Hvorfor skulle dette være noe mer eller mindre sant enn noe annet som er skrevet. _HVIS_ det skulle være svindel da, så selvfølgelig har de en forklaring på hvorfor jenta har "valgt" å stå fram... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 JO det er helt utenkelig. De har tatt DNA-tester - så de vet at denne kvinnen er henne som ble kidnappet som 10-åring. En liten jenter planlegger søren meg ikke å bo som en fange i 8 år for så å skrive bok. Hun er helt i ferd med å rable - tro du meg. Nå er hun midt i en slags HoneyMoon -og så kommer plutselig alt sammen tilbake. Det er tull å tro at hun svindler. At det er samme jenta som ble meldt savnet, er det ingen tvil om, men det er ikke det samme som et bevis på at hun ble bortført... Det er jo ikke sikkert at det er jenta som har planlagt det hele, foreldrene hennes kan ha gjort det. Faren til jenta mistenkte moren for å ha drept henne!! Ikke helt normale familietilstander der, vil jeg tro... Synes det er noe muffens her med hele greia, jeg... 0 Siter
Gjest Hjalle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Den tanken har jeg også tenkt, hun virker litt for oppegående for å si det slik. Men for all del, det er jo mulig at dette er sant også, men litt tvil har jeg hatt. Jeg også har stusset over dette, hun virker glødende lykkelig, rolig og veldig sosialisert til å ha vært innesperret i et kott i 8 år. 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 At det er samme jenta som ble meldt savnet, er det ingen tvil om, men det er ikke det samme som et bevis på at hun ble bortført... Det er jo ikke sikkert at det er jenta som har planlagt det hele, foreldrene hennes kan ha gjort det. Faren til jenta mistenkte moren for å ha drept henne!! Ikke helt normale familietilstander der, vil jeg tro... Synes det er noe muffens her med hele greia, jeg... Muffens ja - kan det egentlig bli verre? 0 Siter
mrxx Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg også har stusset over dette, hun virker glødende lykkelig, rolig og veldig sosialisert til å ha vært innesperret i et kott i 8 år. Det er det jeg også reagerer på, men mulig at hun er ekstra oppvakt og har levd nesten normalt bortsett fra å være innesperret, men noe må hun da ha tapt av lærdom og viten. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvorfor skulle dette være noe mer eller mindre sant enn noe annet som er skrevet. _HVIS_ det skulle være svindel da, så selvfølgelig har de en forklaring på hvorfor jenta har "valgt" å stå fram... Tja, begrunnelsen er jo rimelig dokumenterbar da. Og om man forsøker å sette seg inn i situasjonen selv - hva ville man valgt om man var i en slik situasjon; å bli fritt vilt for fotografer og spekulative presseoppslag, eller å ta belastningen med å stå frem i media for å se til at spekulasjonene stopper og (forhåpentligvis) sikre seg litt hardt tiltrengt ro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.