Gå til innhold

Tar han kontakt igjen...........

Anbefalte innlegg

Gjest ough ough
Skrevet

Jeg traff en vidunderlig mann for noen dager siden. Han kom hjem til meg i går kveld og vi hadde sex. Han dro ved to-tiden siden han måtte opp i morgen tidlig.

Han sa da han gikk at jeg kunne ringe han når jeg ville, og han kunne ringe meg også. Ingen andre avtaler.

Han er en fantastisk elsker og jeg har lyst å treffe han igjen. Jeg leter ikke etter en livsledsager og det gjør ikke han heller.

Hva gjør jeg i dagene som kommer, eller til helgen? Venter på at han ringer? Ringer han om noen dager? Skulle jeg ha sagt noe da han gikk (det er for sent å tenke på det, jeg vet det)?

Skrevet

Hvorfor spør du oss her inne om dette??

Dette er vel ting du selv har et bedre svar på enn oss?

Jeg er litt forundret over at folk her inne kan få seg til å spørre andre om ting vi ikke har den ringeste annelse om svaret på, og hvor de har det beste svaret på selv.

Skrevet

Hvorfor spør du oss her inne om dette??

Dette er vel ting du selv har et bedre svar på enn oss?

Jeg er litt forundret over at folk her inne kan få seg til å spørre andre om ting vi ikke har den ringeste annelse om svaret på, og hvor de har det beste svaret på selv.

Det er noe av sjarmen med dol da - at man kan tankedrodle og spørre om ting ingen kan svare på, men som man bare har lyst til å få utav seg alikevel. :o)

Gjest ;o) drodling
Skrevet

Det er noe av sjarmen med dol da - at man kan tankedrodle og spørre om ting ingen kan svare på, men som man bare har lyst til å få utav seg alikevel. :o)

Scrapper du, Lillemus?

Skrevet

Kan du ikke sende han ei melding da? Så får du litt kontakt.

Jeg synes det er svært mange jenter som virker så tafatte når det gjelder å ta kontakt. Det er da ikke bare guttens ansvar, i tillegg er det svært koselig for en mann å få slike meldinger først også.

Tror dere føler dere lettvinne og desperate hvis dere skulle ta kontakt først? Jeg forstår ikke dette her.

Skrevet

Scrapper du, Lillemus?

Kan hende han ville bare ha deg for en kveld. Nå har han fått som han vil og venter på neste bytte... Men du vet ikke før du/han tar kontakt igjen. Vent et par dager og send en sms og si takk for sist og spør om han er lysten på mer, så skjønner han at du ikke er intr i noe mer seriøst enn han er.

Skrevet

Vet han at du ikke ønsker et forhold? Dvs har du sagt det rett ut (hinting o.l. hjelper ikke)?

I så fall er det sannsynlig at han tar kontakt igjen. Med mindre du var veldig dårlig i senga selvfølgelig.

Men som andre sier, ta kontakt selv. Hvis du har lyst til å treffe han igjen, hvorfor skal du ikke kunne ta kontakt selv?

Skrevet

Jeg synes det er svært mange jenter som virker så tafatte når det gjelder å ta kontakt. Det er da ikke bare guttens ansvar, i tillegg er det svært koselig for en mann å få slike meldinger først også.

Tror dere føler dere lettvinne og desperate hvis dere skulle ta kontakt først? Jeg forstår ikke dette her.

Ja, vi føler oss ofte litt desperate om vi må ta kontakt først om vi likte fyren! :o) Mange av oss i alle fall. Jeg klarer ikke helt å forklare hvorfor, men det henger vel igjen fra gammelt av - at vil være den som blir jaktet på kanskje?

Skrevet

"Tror dere føler dere lettvinne og desperate hvis dere skulle ta kontakt først?"

Nei, men det er noe med å legge seg lagelig til for hugg...

Den første som gir lyd fra seg er også den første som viser interesse, og man risikerer å ikke få den tilbake. Man gir den andre all makt ved at man f.eks sender en mld, og så overlater til den andre å svare - uten å vite sikkert om svaret kommer.

Dessuten liker vi å bli jaktet litt på, så vi synes dere skal være interesserte i oss, før vi blir interesserte i dere :)

Skrevet

jeg liker ikke å være den som tar kontakt pga jeg tenker at det kan jo hende han ikke vil ha mer med meg å gjøre, og da vil jeg ikke være masete...

selvtillit issues.

Skrevet

Ja, vi føler oss ofte litt desperate om vi må ta kontakt først om vi likte fyren! :o) Mange av oss i alle fall. Jeg klarer ikke helt å forklare hvorfor, men det henger vel igjen fra gammelt av - at vil være den som blir jaktet på kanskje?

Hehe, jeg tror nok at du har noen gode poeng der. Det dere risikerer er at dere begge sitter og venter på at den andre tar kontakt og omtrent lengter dere syke etter hverandre.

Sikkert mange "sin livs sjangse" som har gått til helvete på denne måten.

Skrevet

"Tror dere føler dere lettvinne og desperate hvis dere skulle ta kontakt først?"

Nei, men det er noe med å legge seg lagelig til for hugg...

Den første som gir lyd fra seg er også den første som viser interesse, og man risikerer å ikke få den tilbake. Man gir den andre all makt ved at man f.eks sender en mld, og så overlater til den andre å svare - uten å vite sikkert om svaret kommer.

Dessuten liker vi å bli jaktet litt på, så vi synes dere skal være interesserte i oss, før vi blir interesserte i dere :)

Selvsagt så tar man den sjangsen at den andre ikke svarer, men hva så? Ei mld f.kes er da ikke å virke despo. Hadde dere sendt melding på melding så hadde det stilt seg annerledes.

Det er mange kjekke menn der ute, men som kanskje er litt sjenerte og ikke tør å ta kontakt.

Jeg gidder ikke å jakte så altfor mye på en kvinne som viser laber interesse. Da finner jeg heller en annen som viser interesse for meg også.

Skrevet

jeg liker ikke å være den som tar kontakt pga jeg tenker at det kan jo hende han ikke vil ha mer med meg å gjøre, og da vil jeg ikke være masete...

selvtillit issues.

Joda, men slik kan den andre også tenke og så sitter dere der begge to og håper på at den andre tar kontakt. Verden er full av kjekke menn som er litt sjenerte og venter på en liten mulighet for at jenta gir et lite hint. Ofte skal det ikke mye til.

Skrevet

Tror det går begge veier, og det er jo dere som er de pene, vi som er de stygge trolla, skulle gått andre veien ;)

Skrevet

Jeg ville sendt en melding hvis jeg var deg. Grunnen til at jeg ville sendt en melding hvis jeg var deg er at jeg ikke ville gjort det selv.

Jeg er dårlig på sånt. Venter på at damene skal ta initiativ.

Og hvis begge sitter og venter på at den andre skal ta initiativ, blir det skjæringer.

Det beste, og det hender det faktisk jeg også gjør, er å sende en melding sammen dagen som man har skilt lag, og takke for en svært hyggelig natt, og muligens hinte frampå om at dere kanskje kan gjøre noe lignende igjen.

Skrevet

Hehe, jeg tror nok at du har noen gode poeng der. Det dere risikerer er at dere begge sitter og venter på at den andre tar kontakt og omtrent lengter dere syke etter hverandre.

Sikkert mange "sin livs sjangse" som har gått til helvete på denne måten.

Ikke jeg. :o) Jeg var heldigvis blitt såpass "gammel" da jeg kom ut på "bruktmarkedet" igjen at jeg torte ta kontakt om det var interessant. :o)

Noen fordeler er det da med å ha fått noen år på baken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...