ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Synd for deg. Du aner ikke hva du går glipp av. Ha en deilig dag. Det man ikke vet har man ikke vondt av. 0 Siter
Gjest Kanskje det du Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det man ikke vet har man ikke vondt av. Du har nok rett. Til en viss grad. Og du har utvalget klart fra før, så jeg forstår deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du har nok rett. Til en viss grad. Og du har utvalget klart fra før, så jeg forstår deg. Jeg har ikke noe utvalg klart. Tar ting som det kommer. Men for å svare seriøst og litt generelt: Jeg har møtt en del folk fra dol, og felles for samtlige jeg har møtt, av de jeg har møtt alene og ikke på store treff, er at jeg har kjent dem godt på forhånd. Jeg ville aldri møtt noen fra nettet uten å kjenne dem godt på forhånd. Det er mye rart der ute. 0 Siter
red Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hehe..Det lurte jeg faktisk på å gjøre engang, men jeg turde ikke når det kom tilstykke..;-P På den nnen side har jeg bestilt "take out fyr" ( en kompis av en venninne) i fylla, og motatt ham i intet annet en sorte hansker og katteører, så jeg føler meg litt modig allikevel..;-P Det høres psychobra ut, Laguna Jeg er litt bitter på at jeg kastet bort masse tid i min ungdom på å date meher som knapt turte gå inn på cafe pga sosialangst. Spesielt når jeg i voksen alder finenr ut at det er masse rocka damer også 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ikke noe utvalg klart. Tar ting som det kommer. Men for å svare seriøst og litt generelt: Jeg har møtt en del folk fra dol, og felles for samtlige jeg har møtt, av de jeg har møtt alene og ikke på store treff, er at jeg har kjent dem godt på forhånd. Jeg ville aldri møtt noen fra nettet uten å kjenne dem godt på forhånd. Det er mye rart der ute. Ja, BØH! 0 Siter
Gjest Kanskje det du Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ikke noe utvalg klart. Tar ting som det kommer. Men for å svare seriøst og litt generelt: Jeg har møtt en del folk fra dol, og felles for samtlige jeg har møtt, av de jeg har møtt alene og ikke på store treff, er at jeg har kjent dem godt på forhånd. Jeg ville aldri møtt noen fra nettet uten å kjenne dem godt på forhånd. Det er mye rart der ute. Ja, jeg forstår. Og du forstår sikkert at jeg kødda med deg. Ha en fortsatt fin dag. Og kos deg:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, jeg forstår. Og du forstår sikkert at jeg kødda med deg. Ha en fortsatt fin dag. Og kos deg:) Det forsto jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, BØH! Du er ikke skummel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du er ikke skummel. Ikke litt engang? *hrmf* 0 Siter
Gjest Kanskje det du Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det forsto jeg. Du virker i allefall som en veldig trivelig type. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ikke litt engang? *hrmf* Nope. Jeg må dessverre skuffe deg der. Ingen av de faste nicka her inne er i nærheten av skumle. Altså; kanskje med unntak av laguna. Hun driver jo stadig vekk og kaster mobiltelefoner på folk i fylla, og mobiltelefoner er meg bekjent harde. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du virker i allefall som en veldig trivelig type. Jo, takk. Og det er jeg. Stort sett. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nope. Jeg må dessverre skuffe deg der. Ingen av de faste nicka her inne er i nærheten av skumle. Altså; kanskje med unntak av laguna. Hun driver jo stadig vekk og kaster mobiltelefoner på folk i fylla, og mobiltelefoner er meg bekjent harde. Jeg smelte til hånda til typen en gang i fylla, så småpenger haglet rundt på hele shell. Da han ble sur og gikk fra meg, kastet jeg en plastikkstol på ham. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg smelte til hånda til typen en gang i fylla, så småpenger haglet rundt på hele shell. Da han ble sur og gikk fra meg, kastet jeg en plastikkstol på ham. Såpass. Hva hadde han gjort? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Såpass. Hva hadde han gjort? Ingenting! Jeg var full og urimelig, for det var utsolgt for pølse på shell, og det SKULLE jeg ha. Så ble jeg sur på ham istedet. 0 Siter
Gjest Kanskje det du Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jo, takk. Og det er jeg. Stort sett. Så om _du_ ikke går glipp av noe, tror jeg nok at _jeg_ går glipp av noe der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ingenting! Jeg var full og urimelig, for det var utsolgt for pølse på shell, og det SKULLE jeg ha. Så ble jeg sur på ham istedet. Hehe, ustabile kvinnfolk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Så om _du_ ikke går glipp av noe, tror jeg nok at _jeg_ går glipp av noe der. Aldri godt å si. Jeg vet jo ikke engang kjønnet ditt. Selv om det er nærliggende å tro du er jente. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hehe, ustabile kvinnfolk! Må legge til at jeg hadde drukket seksognitti den kvelden. Fy faen, det skal jeg aldri ha i meg igjen. Blir jo helt psyko hver gang jeg drikker det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Må legge til at jeg hadde drukket seksognitti den kvelden. Fy faen, det skal jeg aldri ha i meg igjen. Blir jo helt psyko hver gang jeg drikker det. Jeg blir ustabil av store mengder sprit jeg også, men jeg har til gode å bli voldelig mot noen. Men de siste årene har jeg stort sett holdt meg til øl. Og framover kommer det til å gå mye i vin. Har fått smaken for den røde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.