Gå til innhold

Sjarmere en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd for deg. Du aner ikke hva du går glipp av. Ha en deilig dag.

Det man ikke vet har man ikke vondt av. :)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

42

• lonelyP

9

• keinstein

9

• red

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kanskje det du
Skrevet

Det man ikke vet har man ikke vondt av. :)

Du har nok rett. Til en viss grad. Og du har utvalget klart fra før, så jeg forstår deg.

Skrevet

Du har nok rett. Til en viss grad. Og du har utvalget klart fra før, så jeg forstår deg.

Jeg har ikke noe utvalg klart. Tar ting som det kommer.

Men for å svare seriøst og litt generelt: Jeg har møtt en del folk fra dol, og felles for samtlige jeg har møtt, av de jeg har møtt alene og ikke på store treff, er at jeg har kjent dem godt på forhånd.

Jeg ville aldri møtt noen fra nettet uten å kjenne dem godt på forhånd.

Det er mye rart der ute.

Skrevet

Hehe..Det lurte jeg faktisk på å gjøre engang, men jeg turde ikke når det kom tilstykke..;-P

På den nnen side har jeg bestilt "take out fyr" ( en kompis av en venninne) i fylla, og motatt ham i intet annet en sorte hansker og katteører, så jeg føler meg litt modig allikevel..;-P

Det høres psychobra ut, Laguna :) Jeg er litt bitter på at jeg kastet bort masse tid i min ungdom på å date meher som knapt turte gå inn på cafe pga sosialangst.

Spesielt når jeg i voksen alder finenr ut at det er masse rocka damer også :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men for å svare seriøst og litt generelt: Jeg har møtt en del folk fra dol, og felles for samtlige jeg har møtt, av de jeg har møtt alene og ikke på store treff, er at jeg har kjent dem godt på forhånd.

Det er mye rart der ute.

Ja, BØH! :D

Gjest Kanskje det du
Skrevet

Det er mye rart der ute.

Ja, jeg forstår. Og du forstår sikkert at jeg kødda med deg. Ha en fortsatt fin dag. Og kos deg:)

Skrevet

Ja, jeg forstår. Og du forstår sikkert at jeg kødda med deg. Ha en fortsatt fin dag. Og kos deg:)

Det forsto jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er ikke skummel.:)

Ikke litt engang? *hrmf*

Gjest Kanskje det du
Skrevet

Det forsto jeg.

Du virker i allefall som en veldig trivelig type. :)

Skrevet

Ikke litt engang? *hrmf*

Nope. Jeg må dessverre skuffe deg der. :)

Ingen av de faste nicka her inne er i nærheten av skumle. Altså; kanskje med unntak av laguna. Hun driver jo stadig vekk og kaster mobiltelefoner på folk i fylla, og mobiltelefoner er meg bekjent harde. :)

Skrevet

Du virker i allefall som en veldig trivelig type. :)

Jo, takk. Og det er jeg. Stort sett.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nope. Jeg må dessverre skuffe deg der. :)

Ingen av de faste nicka her inne er i nærheten av skumle. Altså; kanskje med unntak av laguna. Hun driver jo stadig vekk og kaster mobiltelefoner på folk i fylla, og mobiltelefoner er meg bekjent harde. :)

Jeg smelte til hånda til typen en gang i fylla, så småpenger haglet rundt på hele shell. Da han ble sur og gikk fra meg, kastet jeg en plastikkstol på ham. :P

Skrevet

Jeg smelte til hånda til typen en gang i fylla, så småpenger haglet rundt på hele shell. Da han ble sur og gikk fra meg, kastet jeg en plastikkstol på ham. :P

Såpass. Hva hadde han gjort?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Såpass. Hva hadde han gjort?

Ingenting! Jeg var full og urimelig, for det var utsolgt for pølse på shell, og det SKULLE jeg ha. Så ble jeg sur på ham istedet. :)

Gjest Kanskje det du
Skrevet

Jo, takk. Og det er jeg. Stort sett.

Så om _du_ ikke går glipp av noe, tror jeg nok at _jeg_ går glipp av noe der.

Skrevet

Ingenting! Jeg var full og urimelig, for det var utsolgt for pølse på shell, og det SKULLE jeg ha. Så ble jeg sur på ham istedet. :)

Hehe, ustabile kvinnfolk! :)

Skrevet

Så om _du_ ikke går glipp av noe, tror jeg nok at _jeg_ går glipp av noe der.

Aldri godt å si.

Jeg vet jo ikke engang kjønnet ditt. Selv om det er nærliggende å tro du er jente.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ustabile kvinnfolk! :)

Må legge til at jeg hadde drukket seksognitti den kvelden. Fy faen, det skal jeg aldri ha i meg igjen. Blir jo helt psyko hver gang jeg drikker det.

Skrevet

Må legge til at jeg hadde drukket seksognitti den kvelden. Fy faen, det skal jeg aldri ha i meg igjen. Blir jo helt psyko hver gang jeg drikker det.

Jeg blir ustabil av store mengder sprit jeg også, men jeg har til gode å bli voldelig mot noen. :)

Men de siste årene har jeg stort sett holdt meg til øl. Og framover kommer det til å gå mye i vin. Har fått smaken for den røde. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...