Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg blir ustabil av store mengder sprit jeg også, men jeg har til gode å bli voldelig mot noen. Men de siste årene har jeg stort sett holdt meg til øl. Og framover kommer det til å gå mye i vin. Har fått smaken for den røde. Føler meg litt som en paria når jeg skal ut på byen. Ikke liker jeg øl, ikke noe særlig glad i vin. Sitter nå der med rusbrusen min jeg da. Går bare på polbrennevin hvis jeg skal ha drinker, vil ikke få psykooppførsel igjen. Selv om jeg kan bli utrolig hemningsløs i tequilafylla. :S 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Føler meg litt som en paria når jeg skal ut på byen. Ikke liker jeg øl, ikke noe særlig glad i vin. Sitter nå der med rusbrusen min jeg da. Går bare på polbrennevin hvis jeg skal ha drinker, vil ikke få psykooppførsel igjen. Selv om jeg kan bli utrolig hemningsløs i tequilafylla. :S Du hadde klart deg ganske dårlig i syden med meg nå. Der fikk vi 0.4 glass med minst 0.3 liter sprit og litt blandevann på toppen. Etter hauger av de der røsker det for noen og enhver. Aldri mer! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du hadde klart deg ganske dårlig i syden med meg nå. Der fikk vi 0.4 glass med minst 0.3 liter sprit og litt blandevann på toppen. Etter hauger av de der røsker det for noen og enhver. Aldri mer! Hadde nok klart meg bra på en sånn drink på en kveld. Har faktisk drukket mannfolk under bordet, så du skal ikke kimse av meg! (Kan du innrømme at jeg er *litt* skummel nå, hæ?) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hadde nok klart meg bra på en sånn drink på en kveld. Har faktisk drukket mannfolk under bordet, så du skal ikke kimse av meg! (Kan du innrømme at jeg er *litt* skummel nå, hæ?) Ikke før du kaster en stol på meg uten grunn. : 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ikke før du kaster en stol på meg uten grunn. : Klarer ikke å kaste så langt. 0 Siter
McLoud Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 1.Møt naken 2. Ta med øl. Funker alltid 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Klarer ikke å kaste så langt. Jeg tror bare ikke jeg har møtt så mange jenter som har klart å skremme meg. Kommer vel ikke på noen. Ustabile - ja. Den ene verre enn den andre - ja. Men skumle? Nope. Jeg har ikke vært borti den typen som vil drikke blodet mitt og sjæla katta mi (hvis jeg hadde hatt katt). 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror bare ikke jeg har møtt så mange jenter som har klart å skremme meg. Kommer vel ikke på noen. Ustabile - ja. Den ene verre enn den andre - ja. Men skumle? Nope. Jeg har ikke vært borti den typen som vil drikke blodet mitt og sjæla katta mi (hvis jeg hadde hatt katt). Jeg er nok veldig tam og kjedelig, ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg er nok veldig tam og kjedelig, ja. Det å være tam er ingen negativ side. Men jeg er drittlei utamme kvinnfolk, og skal heretter gå etter den tamme varianten. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det å være tam er ingen negativ side. Men jeg er drittlei utamme kvinnfolk, og skal heretter gå etter den tamme varianten. Greit å være tam med et latent villdyr, tenker jeg vi sier. 0 Siter
lonelyP Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jupp! ;-) Det var faktisk et forslag jeg syns var veldig bra. Takk ) 0 Siter
lonelyP Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jeg ser du får forslag om blant annet paintball. Jeg ville aldri dratt det så langt. Jeg tror faktisk jeg ville blitt småskeptisk til hele jenta hvis hun, altså ei jeg ikke kjenner (og jeg forstår det sånn at dere ikke kjenner hverandre), hadde bedt meg med på noe så komplisert. Men jeg liker veldig godt å bli bedt med ut på en øl. Nei, paintball ville være å dra den litt for langt ja ) 0 Siter
lonelyP Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jeg ville heller valgt å invitere ham med på noe du er interessert i selv, og som du tror kunne være fint for ham også. Go-cart er jo kjempe gøy ) Men det blir kanskje for komplisert som mange sier? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Greit å være tam med et latent villdyr, tenker jeg vi sier. Ja, det høres bra ut. Villdyr i enkelte situasjoner, tam sånn ellers. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nei, paintball ville være å dra den litt for langt ja ) Lykke til! Og lagunas variant er faktisk bra. Men da tenker jeg ikke på den hvor hun kun ifører seg katteører og hansker. Det funker nok litt senere i forholdet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, det høres bra ut. Villdyr i enkelte situasjoner, tam sånn ellers. Ja, hvis du mener "tam" i betydningen "temmet", ikke i betydningen slapp og kjedelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, hvis du mener "tam" i betydningen "temmet", ikke i betydningen slapp og kjedelig. Jeg mener i betydning temmet, ja. Slapp og kjedelig høres veldig lite spennende ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg mener i betydning temmet, ja. Slapp og kjedelig høres veldig lite spennende ut. Ok, da er vi enige. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nope. Jeg må dessverre skuffe deg der. Ingen av de faste nicka her inne er i nærheten av skumle. Altså; kanskje med unntak av laguna. Hun driver jo stadig vekk og kaster mobiltelefoner på folk i fylla, og mobiltelefoner er meg bekjent harde. Hey..En gang..._1_ ! Og dessuten kastet jeg ikke på noen, jeg bare kastet den..I en hekk, om jeg ikke husker feil..;-P (Som om det var noe poeng egentlig..;-)) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror bare ikke jeg har møtt så mange jenter som har klart å skremme meg. Kommer vel ikke på noen. Ustabile - ja. Den ene verre enn den andre - ja. Men skumle? Nope. Jeg har ikke vært borti den typen som vil drikke blodet mitt og sjæla katta mi (hvis jeg hadde hatt katt). Nå har du ikke truffet meg, men jeg kan være veldig skremmende. Spesielt den gangen jeg som 16 åring slo ned en fyr så han gikk rett i bakken med kløvd leppe og silblødde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.