Gjest Ekle bilder... Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Denne videoen ser jo i utgangspunktet seriøs ut. Men det er to klipp som forundrer meg. På det ene ser det ut som om Steve holder en liten unge frem som mat for en krokodille (men det kan være noe annet også, det er ganske utydelig). Det andre klippet er han under vann, og da holder han en baby foran en hai! Er dette tullebilder? Hva gjør de i såfall i en video som ellers ser seriøs ut? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, det er tullebilder... 0 Siter
Gjest Ekle bilder... Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, det er tullebilder... *puste lettet ut* Jeg tenkte kanskje det, med tanke på nettstedet det lå på. Men jeg synes det er respektløst mot Irwin og familien hans... Og dessuten så det ikke sånn tvers igjennom tullete ut - det så nesten ut som det kunne være seriøst... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 *puste lettet ut* Jeg tenkte kanskje det, med tanke på nettstedet det lå på. Men jeg synes det er respektløst mot Irwin og familien hans... Og dessuten så det ikke sånn tvers igjennom tullete ut - det så nesten ut som det kunne være seriøst... Ja, enig i det - den startet jo fint, og det er som du sier ikke utenkelig at noen faktisk lager noe hyggelig til minne, han hadde sånn sett fortjent det. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, enig i det - den startet jo fint, og det er som du sier ikke utenkelig at noen faktisk lager noe hyggelig til minne, han hadde sånn sett fortjent det. Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. 0 Siter
Gjest Ekle bilder... Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. Nei, jeg har sett de ekte bildene - det var ikke de samme. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nei, jeg har sett de ekte bildene - det var ikke de samme. Ok.Enig i at slikt ikke hører hjemme i en minne-film. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. Det opptaket har jeg sett flere ganger. Han sto mer enn en meter unna. Ungen var i ene armkroken mens han holdt opp en kjøttbit foran en krokodille med den andre hånda. Denne krokodillen var en spesielt lat en, den var foret masse på forhånd, og slitt ut fysisk før Steve tok med ungen. Som mor forstår jeg veldig godt reaksjonene, men etter å ha sett intervju med dem i etterkant skjønner jeg at det nok var snakk om lettere hysteri. Ingen ønsker å utsette ungene sine for angrep fra villdyr, heller ikke Steve, og han visste nok hva han gjorde. Men 100% sikker kan man jo aldri være på at ting vil gå som planlagt.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. Han holdt ikke babyen OPP 1 meter fra krokodillen. Babyen holdt han godt med armen rundt, mens han matet en krokodille. Såklart, det var dumt av han,men han holdt ikke babyen MOT krokodillen heller. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Han holdt ikke babyen OPP 1 meter fra krokodillen. Babyen holdt han godt med armen rundt, mens han matet en krokodille. Såklart, det var dumt av han,men han holdt ikke babyen MOT krokodillen heller. Ok. Bare lest det. Misforståelse. Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest Mulig det kan stemme Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. http://www.usatoday.com/news/world/2004-01-02-irwin_x.htm 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Dette forstår jeg ikke helt, jeg har sett mye Steve Irwin og disse to bildene har jeg ikke sett hverken på bilder eller på film før. Det der han holder en baby foran krokodillen ser ikke ekte ut, kanskje noe han gjorde for å bevise at den episoden der han holdt babyen sin på arma ikke var noe farlig? Men den under vann ser mer ekte ut, mulig babyen hilste på en kjær fiskefamilievenn? Men sannsynligvis ikke, for det hadde nok blitt oppslag i media av det! Jeg personlig ville ikke la babyen min hilse på en hund engang, men de som har hunder å stoler på dem gjør vel det kanskje... Mystisk! Men det ødela litt videoen egentlig, kunne med hell valgt et par andre bilder i stedet! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 http://www.usatoday.com/news/world/2004-01-02-irwin_x.htm Når man ser det fra den vinkelen mangler man jo dybdeperspektivet, vanskelig å se hvor nære han står. Jeg har sett filmklippet flere ganger, og det er tatt fra siden. Det ligner ikke på dette. 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Da skjønner man jo at fyren utfordret sjebnen -fatter ikke at han har fått sånn heltestatus. Vemmelig fyr. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det tror jeg er tullebilder, men han fikk kritikk fordi han hold den 2 mnd gamle sønnen sin på armen mens han matet en krokodille for noen år tilbake. Etter på tok han ungen og holdt den under armene og "lekte" at den sprang bort fra krokodillen. Det var litt morsomt, så jeg lo litt, men det er jo ganske risikofyllt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men han _hadde_ holdt babyen sin opp 1 meter eller så, fra en krokodille en gang, leste jeg. Så de opptakene _kan_ være ekte. Nei - det kan de ikke... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Da skjønner man jo at fyren utfordret sjebnen -fatter ikke at han har fått sånn heltestatus. Vemmelig fyr. Men det er jo tullebilder.... Syntes også han var fæl de første årene jeg hadde Animal Planet. Men fikk så se ham i mer seriøse intervjuer og settinger, og det ga et helt annet inntrykk enn den showende brøleapen. Han viste en vanvittig omsorgsfullhet overfor både dyr og mennesker. Han var virkelig dedikert til jobben, for å ta vare på mangfoldet og dermed naturen. Han var slitsom i mange av opptakene ja, men en slik entusiasme og positivitet skal man jammen lete lenge etter. Og naturen har mistet en sterk forkjemper.. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nei - det kan de ikke... Nei, jeg har skjønt det nå. Etter å ha sett bildene. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det tror jeg er tullebilder, men han fikk kritikk fordi han hold den 2 mnd gamle sønnen sin på armen mens han matet en krokodille for noen år tilbake. Etter på tok han ungen og holdt den under armene og "lekte" at den sprang bort fra krokodillen. Det var litt morsomt, så jeg lo litt, men det er jo ganske risikofyllt. Jeg er enig i at det er risikofylt og dumdristig, men jeg tror ikke han er så dumt at han ikke visste hva han gjorde. De hadde vel sørget for at krokodillen var mer enn nok døsig til å klare å gjøre noe som helst ansprang mot dem. Han visste jo hvordan han skulle håndtere dyrene. De hadde nok alt under kontroll. Og selv om de hadde det, så var det uansett dumdristig - det var det. 0 Siter
lex Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men det er jo tullebilder.... Syntes også han var fæl de første årene jeg hadde Animal Planet. Men fikk så se ham i mer seriøse intervjuer og settinger, og det ga et helt annet inntrykk enn den showende brøleapen. Han viste en vanvittig omsorgsfullhet overfor både dyr og mennesker. Han var virkelig dedikert til jobben, for å ta vare på mangfoldet og dermed naturen. Han var slitsom i mange av opptakene ja, men en slik entusiasme og positivitet skal man jammen lete lenge etter. Og naturen har mistet en sterk forkjemper.. Enig! Mange glemmer dessuten at klipping får tv-programmer til å fremstå langt mer dramatiske på skjermen enn virkeligheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.