petter smart Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvordan er det mulig å tro at de bildene du nevner i det hele tatt kan være ekte? Han mater ikke unger til en krokodille. Makan. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det er selvfølgelig ekte bilder. Steve Irwing har ofte blitt kritisert for å mate krokodiller og hai med levende babyer. 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 noen som vet hva sangen som spilles på det klippet heter? 0 Siter
cider Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 noen som vet hva sangen som spilles på det klippet heter? Avril Lavigne med Slipped Away. Kjempefin! 0 Siter
cecily Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det opptaket har jeg sett flere ganger. Han sto mer enn en meter unna. Ungen var i ene armkroken mens han holdt opp en kjøttbit foran en krokodille med den andre hånda. Denne krokodillen var en spesielt lat en, den var foret masse på forhånd, og slitt ut fysisk før Steve tok med ungen. Som mor forstår jeg veldig godt reaksjonene, men etter å ha sett intervju med dem i etterkant skjønner jeg at det nok var snakk om lettere hysteri. Ingen ønsker å utsette ungene sine for angrep fra villdyr, heller ikke Steve, og han visste nok hva han gjorde. Men 100% sikker kan man jo aldri være på at ting vil gå som planlagt.. Men HVA var poenget med den bittelille risikoen som jeg absolutt mener var der likevel? Hva i all verden var poenget med stuntet? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Men HVA var poenget med den bittelille risikoen som jeg absolutt mener var der likevel? Hva i all verden var poenget med stuntet? Det hele var del av en oppvisning på et stadium for å vise fram den lille sønnen deres til publikum for første gang. Først presenterte de ham, han ble velsignet av noen nonner eller hva det var, og deretter skulle gutten få være med far og fôre en krokodille, som en introduksjon til familielivet deres. De lever med (ville) dyr rundt seg hele tiden, så første gang gutten fikk være med og mate en krokodille kunne visst like gjerne skje med publikum til stede. For oss som ikke kan noe om slike dyr kunne det se ganske dristig ut, men krokodiller er visst ikke fysisk kapable til å bykse framover mens de er på land - kun i vann. Og Steve sto på et par meters avstand. Kona sa i et intervju at ethvert voksent menneske kan gå raskere baklengs enn en krokodille kan gå framlengs, dermed ville Steve uten problemer komme seg unna dersom krokken fikk lyst å prøve seg på noe. Dessuten hadde de som jeg skrev fôret den skikkelig på forhånd og slitt den ut fysisk. Og det sto visstnok sikkerhetsfolk rundt overalt, så jeg tipper at om Steve mot formodning hadde snublet, mistet ungen i bakken og krokodillen fått lyst å snappe den, så ville den fått seg en pil eller noe rimelig kjapt. For dem var det helt uforståelig at en slik "normal aktivitet" kunne forårsake slik sinnsyk medieoppmerksomhet og negativ respons. Så man har ulike perspektiver her i verden.. 0 Siter
cecily Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det hele var del av en oppvisning på et stadium for å vise fram den lille sønnen deres til publikum for første gang. Først presenterte de ham, han ble velsignet av noen nonner eller hva det var, og deretter skulle gutten få være med far og fôre en krokodille, som en introduksjon til familielivet deres. De lever med (ville) dyr rundt seg hele tiden, så første gang gutten fikk være med og mate en krokodille kunne visst like gjerne skje med publikum til stede. For oss som ikke kan noe om slike dyr kunne det se ganske dristig ut, men krokodiller er visst ikke fysisk kapable til å bykse framover mens de er på land - kun i vann. Og Steve sto på et par meters avstand. Kona sa i et intervju at ethvert voksent menneske kan gå raskere baklengs enn en krokodille kan gå framlengs, dermed ville Steve uten problemer komme seg unna dersom krokken fikk lyst å prøve seg på noe. Dessuten hadde de som jeg skrev fôret den skikkelig på forhånd og slitt den ut fysisk. Og det sto visstnok sikkerhetsfolk rundt overalt, så jeg tipper at om Steve mot formodning hadde snublet, mistet ungen i bakken og krokodillen fått lyst å snappe den, så ville den fått seg en pil eller noe rimelig kjapt. For dem var det helt uforståelig at en slik "normal aktivitet" kunne forårsake slik sinnsyk medieoppmerksomhet og negativ respons. Så man har ulike perspektiver her i verden.. De visste nok hva de gjorde - men poenget med å ta med seg babyen ut til krokodillen var vel for å virke tøff og sjokkere. Det skulle se tøft ut antar jeg, og til slikt syns jeg ikke at en skal bruke små barn. Han trodde forresten sikkert at han visste hva han gjorde da han ble drept også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 De visste nok hva de gjorde - men poenget med å ta med seg babyen ut til krokodillen var vel for å virke tøff og sjokkere. Det skulle se tøft ut antar jeg, og til slikt syns jeg ikke at en skal bruke små barn. Han trodde forresten sikkert at han visste hva han gjorde da han ble drept også. "Han trodde forresten sikkert at han visste hva han gjorde da han ble drept også." Det er egentlig ganske irrelevant siden han ble drept av et dyr som anses å være rimelig harmløst, ettersom jeg har forstått. Jeg vil tro det er minst like stor risiko for oss som kjører på motorveien 2 ganger daglig. 0 Siter
cecily Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 "Han trodde forresten sikkert at han visste hva han gjorde da han ble drept også." Det er egentlig ganske irrelevant siden han ble drept av et dyr som anses å være rimelig harmløst, ettersom jeg har forstått. Jeg vil tro det er minst like stor risiko for oss som kjører på motorveien 2 ganger daglig. Som jeg har skjønt saken så er skatene kjent for å bruke den livsfarlige piggen sin når de føler seg truet. Det kunne altså være farlig, og det ble det også, selv om det stod i en avisartikkel at produsenten sa at den aktuelle skaten ikke følte seg truet. Det betyr jo bare at dyr og det ville liv faktisk er ganske uberegnelige. 0 Siter
Gjest leif hagen Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Som jeg har skjønt saken så er skatene kjent for å bruke den livsfarlige piggen sin når de føler seg truet. Det kunne altså være farlig, og det ble det også, selv om det stod i en avisartikkel at produsenten sa at den aktuelle skaten ikke følte seg truet. Det betyr jo bare at dyr og det ville liv faktisk er ganske uberegnelige. Det er jo ikke for ingenting at slemme kjerringer blir kalt skater? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg er enig i at det er risikofylt og dumdristig, men jeg tror ikke han er så dumt at han ikke visste hva han gjorde. De hadde vel sørget for at krokodillen var mer enn nok døsig til å klare å gjøre noe som helst ansprang mot dem. Han visste jo hvordan han skulle håndtere dyrene. De hadde nok alt under kontroll. Og selv om de hadde det, så var det uansett dumdristig - det var det. det er altså dumdristig, men du tror ikke ahn er så dum at han ikke visste hva han gjorde? da er han ond da. oppskrytt hele fyren synes jeg. bare ute etter å leke tarzan. lite dyrevennlig med all den provoseringen for å få til god tv, så han kunne fremstå som helt. men det var jo levebrødet hans, han mistet kanskje gangsynet såppas at han tok sjanser, selv med eget barn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.