Gjest theoline Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Tippet jeg skulle finne det her inne nå, på en kjedelig mandag. Er i ferd med å gi opp hele middagsopplegget, har ikke fantasi til å finne på nye ting hver dag! Noen ideer? Som ikke inneholder pølser, eller rødt kjøtt? Synes jeg spiser kyllingfilet og fisk hele tiden, begynner å bli lei.. 0 Siter
Moraki Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal bare lage tomatsuppe med kokte egg. Har lagt meg ut endel i det siste. Skal ha noen Ryvitan knekkebrød ved siden av. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=12698&mnu1=&mnu2= Dette hadde vi til middag på torsdag, og vi syntes det var veldig godt. Lettvint å lage er det også, og ikke så aller verst sunt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 hadde crêpes i går. fylte pannekaker. lagde pannekaker, stekte squash, aspargestopper, hvitløk. hadde litt fløte over grønnsakene, og salt/pepper/muskatnøtt. La et par friske spinatblad på hver av pannekakene, og en liten dæsj grønnsaks-fløte-blanding, litt revet cheddar, og pakket sammen, la i ildfast form. Revet cheddar over. inn i ovnen til osten smelter. Hadde ris og en enkel salat til! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Skal ha noe kjedelig, men faktisk godt da. En skive, to fiskekaker, løk, salat, mais og litt dressing. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg laga fiskegrateng fra scrach i går, det var sikker suksess for begge unga. I dag aner jeg ikke hva jeg skal finne på. 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du må jo bare skjønne at det er måndagskørv som gjelder! 0 Siter
akicha Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Tandoori kylling i sånne pakker fra Toro tror jeg. Det har jeg smakt en gang og det var overraskende godt! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Mormors fiskegrateng, ferdig fra frysedisken, svusj inn i oven mens man koker poteter og en kvast brokkoli eller liknende. Lettvint og helt ok på en slapp og giddalaus og har-sykt-barn-mandag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal ha salat. Med kylling, ananas, chilli, soltørket tomat, hvitløk, oliven og agurk. Det er nam! :-) 0 Siter
Gjest Vann i munnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal ha salat. Med kylling, ananas, chilli, soltørket tomat, hvitløk, oliven og agurk. Det er nam! :-) Nam! Det hørtes godt ut! *sprinter til butikken* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du må jo bare skjønne at det er måndagskørv som gjelder! kørv? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har en fylt loff i ovnen. Skulle egentlig ha den i helga, men kom aldri så langt, så da blir det i dag. Fyller den med skinke, egg, purre og en blanding av rømme og majones, ost på toppen. En enkel salat ved siden av. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Antagelig for sendt til dagens middag, men kanskje en annen dag: Det er så mange friske, gode grønnsaker i butikkene om dagen så foreslår en grønnsaksuppe. Kok grønnsakene med et par kalvebulgjongterninger (eller kjøttbuljong). Lag små boller av grov medisterdeig og kok i eget vann, hell ut vannet og ha bollene i suppa. Av grønnsaker bruker jeg idag: gulrot, kålrot, blomkål, sellerirot, persillerot og poteter. Server flatbrød ved siden av. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 I dag: Spaghetti og kjøttsaus. I morgen: Lammelår. *slafs* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg laga fiskegrateng fra scrach i går, det var sikker suksess for begge unga. I dag aner jeg ikke hva jeg skal finne på. Siden alt er så ræva i dag, blir det bare tomatsuppe med makaroni og egg. 0 Siter
org Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Mannen og barna fikk hamburger i dag. Selv varmet jeg opp min deilige lakseform! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Når jeg leser slike tråder får jeg lyst å dra hjem til kjøkkenet mitt og lage ordentlige middager til familie og venner, fårikål og lammelår f.eks....nam. Jeg kommer nok til å spise på universitetet, kanskje chicken teriyaki i sushiavdelingen. 0 Siter
org Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal bare lage tomatsuppe med kokte egg. Har lagt meg ut endel i det siste. Skal ha noen Ryvitan knekkebrød ved siden av. Får du forstoppelse av Ryvita? (Unnskyld det... litt... ufine spørsmålet!) Jeg får hard mage av dem! Men gode og sunne er de. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Siden alt er så ræva i dag, blir det bare tomatsuppe med makaroni og egg. Det blei pasta og kyllingkjøttdeig/Dolmiosaus på oss. Måtte ha noe som gikk fort å lage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.