Gå til innhold

Hei alle sammen


tippy

Anbefalte innlegg

Hei du!!

Her står det ikke så bra til... Jeg er lagt inn for tredje gang.. Hadde akkurat kommet hjem....

Er dritt lei... Men jeg skal klare dette!!

Ser på bilder av meg selv, kan se hvor jævlig jeg ser ut, jeg er en haug av bein, men jeg klarer ikke takle livet forde... Det er faktisk det samme om jeg er tynn eller tykk.. Jeg taklerting på akkurat samme måte ... Dårligere nå somjeg er syk, fordi jeg ikke har krefter!!

Vil bare ha et liv.... Vil bli frisk!!

Lykke til alle sammen.. GLA I DERE ALLE!!

Ta vare på dere selv!!

Klemmer dere!!!

Kos Tippy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Tippy

Fantastisk at du "holder tak" Tror du vil klare dette. Jeg ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lenge siden sist nå.... Vet ikke om du husker meg engang. Men jeg har tenkt mye på deg, det skal du vite.

'

Håper du får det bedre....

Støttekoz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lenge siden sist nå.... Vet ikke om du husker meg engang. Men jeg har tenkt mye på deg, det skal du vite.

'

Håper du får det bedre....

Støttekoz fra

Hei zera!!

Takk for hilsen!!!

Jeg er tilgjengelig hvis du trenger noen... på [email protected]

Koser deg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...