Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Er det flere som ikke får logget seg på? Jeg har ikke kommet inn den siste timen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg kommer heller ikke inn på live'n, men jeg kom inn på 7,5'ern. 0 Siter
Gjest no problem Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Finn deg heller litt husarbeid. Når angstannfallet er over, er feilen rettet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg er inne. Dog som invisible. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg kommer heller ikke inn på live'n, men jeg kom inn på 7,5'ern. Skal tro om jeg fortsatt har 7.5 når jeg har lastet ned Live Messanger? Blir den versjonen automatisk slettet, eller er den fortsatt på pc'en? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg er inne. Dog som invisible. Satte du da en eller annen innstilling først, før du prøvde å logge på, for å bli invisible? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Skal tro om jeg fortsatt har 7.5 når jeg har lastet ned Live Messanger? Blir den versjonen automatisk slettet, eller er den fortsatt på pc'en? Tror den nye versjonen du laster ned vil erstatte den du har. Jeg har 2 dataer til rådighet her, så derfor har jeg en av hver. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Finn deg heller litt husarbeid. Når angstannfallet er over, er feilen rettet. Ikke så lett å gjøre husarbeid når jeg sitter på kontoret. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Tror den nye versjonen du laster ned vil erstatte den du har. Jeg har 2 dataer til rådighet her, så derfor har jeg en av hver. Jeg får høre om noen kollegaer har latt være å oppgradere messengeren sin :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Satte du da en eller annen innstilling først, før du prøvde å logge på, for å bli invisible? Ja. Min logger seg alltid på som invisible. Men jeg har hatt problemer med Live Messanger jeg også. I starten forsvant alle kontaktene mine, jeg ble logget ut, gamle kontakter dukket utrolig nok opp i stedet for de nye, og det var en del andre spøkelseslignende feil. Derfor kutta jeg den ut og gikk tilbake til den gamle - før jeg i helgen la inn Live Messanger igjen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ikke så lett å gjøre husarbeid når jeg sitter på kontoret. Du kan tørke støv.. Rydde i veska di, rydde på pulten.. Tja, generell rydding.. etc. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du kan tørke støv.. Rydde i veska di, rydde på pulten.. Tja, generell rydding.. etc. Uff, det trengs selvfølgelig 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja. Min logger seg alltid på som invisible. Men jeg har hatt problemer med Live Messanger jeg også. I starten forsvant alle kontaktene mine, jeg ble logget ut, gamle kontakter dukket utrolig nok opp i stedet for de nye, og det var en del andre spøkelseslignende feil. Derfor kutta jeg den ut og gikk tilbake til den gamle - før jeg i helgen la inn Live Messanger igjen. Hvor setter du den til å vise deg alltid som invisible? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvor setter du den til å vise deg alltid som invisible? Det husker jeg faktisk ikke. Men jeg antar det er inne på innstillnger. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Det husker jeg faktisk ikke. Men jeg antar det er inne på innstillnger. Jeg har lett rundt der uten å finne noe. Mulig jeg ser meg blind på en eller annen mulighet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har lett rundt der uten å finne noe. Mulig jeg ser meg blind på en eller annen mulighet... Samme her. Forsøkte nå å finne "innstillinger" for å kunne gi deg et skikkelig svar, men jeg finner den ikke. Har hatt samme problemet tidligere. Jeg vet den er der, men jeg husker aldri hvor den er. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Samme her. Forsøkte nå å finne "innstillinger" for å kunne gi deg et skikkelig svar, men jeg finner den ikke. Har hatt samme problemet tidligere. Jeg vet den er der, men jeg husker aldri hvor den er. Nå kom jeg faktisk inn :-) Men jeg håper likevel en vennlig sjel vil fortelle meg om den innstillingen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nå kom jeg faktisk inn :-) Men jeg håper likevel en vennlig sjel vil fortelle meg om den innstillingen. Jeg lover å si fra hvis jeg finner den. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg lover å si fra hvis jeg finner den. Det er snill gutt, det :-) 0 Siter
Søssa Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Nå kom jeg faktisk inn :-) Men jeg håper likevel en vennlig sjel vil fortelle meg om den innstillingen. Jeg kjører live massenger 8.0. (norsk versjon) På påloggingsbildet, under rubrikken for passord, der kan du sette status. Når du er pålogget kan du endre status under fil/min status, eller i nedtrekksvinduent ved siden av ditt personlige bilde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.