Gå til innhold

Live Messanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører live massenger 8.0. (norsk versjon)

På påloggingsbildet, under rubrikken for passord, der kan du sette status.

Når du er pålogget kan du endre status under fil/min status, eller i nedtrekksvinduent ved siden av ditt personlige bilde.

Takk skal du ha, du er virkelig en vennlig sjel, og jeg fant det :-D

Skrevet

Takk skal du ha, du er virkelig en vennlig sjel, og jeg fant det :-D

Takk, bare hyggelig å kunne hjelpe. Det er forresten ikke så mange dagene siden jeg oppgraderte, versjonen jeg kjører nå heter 8.0.0812.00

Jeg har ikke hatt problemer med innlogging i dag.

Skrevet

Jeg får høre om noen kollegaer har latt være å oppgradere messengeren sin :-)

Windows messenger har du sikkert tilgang til. Den som følger med windows, altså.

Skrevet

Takk, bare hyggelig å kunne hjelpe. Det er forresten ikke så mange dagene siden jeg oppgraderte, versjonen jeg kjører nå heter 8.0.0812.00

Jeg har ikke hatt problemer med innlogging i dag.

Det er den versjonen jeg også har. Det eneste dumme med å logge seg ut for å teste tipset ditt, var at jeg nå ikke kommer inn igjen.

Men det ordner seg vel.

Ikke logg ut for å se om du kommer inn igjen, det kan straffe seg ;-)

Skrevet

Det er den versjonen jeg også har. Det eneste dumme med å logge seg ut for å teste tipset ditt, var at jeg nå ikke kommer inn igjen.

Men det ordner seg vel.

Hehe, jeg har logget ut og inn mange ganger nettopp for å finne ut om tipset mitt holdt vann. Håper det ordner seg for deg også.

Skrevet

Men det ordner seg vel.

Det er et tegn på at du skal finne på noe annet å gjøre ;-).

Skrevet

Det er et tegn på at du skal finne på noe annet å gjøre ;-).

Den tanken har slått meg også, så nå er jeg i full gang med middagen :P

Skrevet

Den tanken har slått meg også, så nå er jeg i full gang med middagen :P

Og jeg er på jobben. Kom akkurat fra kantina nå der jeg har spist et nydelig måltid sushi.

Er stappmett og klar for en ny omgang med jobbing.

Skrevet

Og jeg er på jobben. Kom akkurat fra kantina nå der jeg har spist et nydelig måltid sushi.

Sushi i kantina på jobben? Herregud.

Dere skulle ikke tilfeldigvis ha en ledig stilling innen ... vel, hva som helst?

Jeg lærer raskt! :)

Skrevet

Da har du det egentlig ganske bra :-)

Skrevet

Sushi i kantina på jobben? Herregud.

Dere skulle ikke tilfeldigvis ha en ledig stilling innen ... vel, hva som helst?

Jeg lærer raskt! :)

Vel - kantina var bare lokalet maten ble inntatt i.

Jeg/vi bestilte fra Spice. :-)

En helt OK Sushi.

Skrevet

Vel - kantina var bare lokalet maten ble inntatt i.

Jeg/vi bestilte fra Spice. :-)

En helt OK Sushi.

For øvrig kan Nippon Art anbefales. Kvaliteten er vel i samme gata som hos Alex Sushi, og de selger også enkelte varme retter - sånn i tilfelle man drar ut med folk som (utrolig nok) ikke liker rå fisk.

Skrevet

For øvrig kan Nippon Art anbefales. Kvaliteten er vel i samme gata som hos Alex Sushi, og de selger også enkelte varme retter - sånn i tilfelle man drar ut med folk som (utrolig nok) ikke liker rå fisk.

Takk for tipset. Der har jeg ikke vært. *noterer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...