Gå til innhold

Bare etpar ganger igjen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Been there

For fem år siden gjorde jeg det samme. Det gikk helt fint. Arret er bare en tynn, hvit strek og jeg hadde "den store" operasjonen, for muskelknutene var så store. Jeg har altså arr fra navlen og ned.

Jeg hadde nesteng lemt at jeg hadde gjort det!

:)

For fem år siden gjorde jeg det samme. Det gikk helt fint. Arret er bare en tynn, hvit strek og jeg hadde "den store" operasjonen, for muskelknutene var så store. Jeg har altså arr fra navlen og ned.

Jeg hadde nesteng lemt at jeg hadde gjort det!

:)

Høres bra ut, men jeg har et arr fra en keiserlig fødsel og et etter blindtarmen så her blir det sikkert fint. Et arr rett ved trusekaanten og et på skrå nedover, får jeg et på skrå oppover nå så blir det pil rett frem.... :-)))

Men arr er det minste problemet.....skal bli godt å få gjort det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...