keinstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Finnes det slike, da? ".................................." Javisst, jeg har sett det selv og holdt i en. Men om de lages lenger vet jeg ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Finnes det slike, da? ".................................." Jeg skal markedsføre smultringer med firkanta hull. Det blir da en kombinasjon av smultkvadrat og ring. Avansert. Jeg har finni opp firkanta glass som ikke setter ringer på bordet. Deretter tenker jeg markedsføre selvklebende hull, trenger ikke bore, bare lime på. 0 Siter
Piraye Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvis det ikke er et bor, hva er det da? Det lager jo et hull? :-) Den runde delen er et bor. Men det som lager firkanter skjærer jo! Jeg nekter.!! 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Den runde delen er et bor. Men det som lager firkanter skjærer jo! Jeg nekter.!! Johoho. Det er et bor. De borer seg inn i treverket? Selv om de ikke roterer. Ædabæda. 0 Siter
....AV Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Vel, jeg nekter fremdeles på definisjonen "bor". Det som er i midten borer da, med de som lager kanter kutter jo. Dermed er det jo ikke et "bor"?! Fra kunnskapsforlagets "Norsk ordbok": borI [bårr el. bor] -et, - verktøy, redskap til å lage hull med ved at det roterer og skjærer seg el. drives inn Etym.: gno. borr 0 Siter
Piraye Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Johoho. Det er et bor. De borer seg inn i treverket? Selv om de ikke roterer. Ædabæda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.