Gå til innhold

komersiell??

Anbefalte innlegg

-jeg har så vidt fått med meg at DOL har blitt anklaget for å være "litt for komersiell". Etter å ha fulgt med (spesiellt i denne spalten) finner jeg liksom ikke helt ut av dette. Utallige ganger blir spørsmålstilleren bedt om å REDUSERE sitt innkjøp av medisiner. Men denne spalten er vel ikke ren veldedighet? -et sted må jo pengene til slutt komme fra, men hvorfra?

(det virker nesten "for lett" å få et profesjonellt råd, sammenlignet med alt det bryet det kan være å tilslutt få en time hos nevrolog - sist jeg var til nevrolog fant han ut at jeg hadde "lite underhudsfett" - som om jeg ikke selv skulle klare å se at jeg likner på min far...)

vennlig og takknemlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24541-komersiell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Dette med kommersielt går vel ut på at Doktoronline er sponset av bl.a. en rekke farmasøytiske firmaer. Men den enkelte lege er helt uavhengig og mottar sitt honorar fra Doktoronline, slik at den eventuelle forbindelse mellom industrien og de legene som svarer er svært indirekte. Og i alle fall er det ingen forbindelse direkte mellom de ulike firma og de besvarende leger. Endelig tror jeg en rekke ulike konkurrerende firma er med på sponsingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24541-komersiell/#findComment-102934
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...