Gjest mamman hennes Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 4-åringen har det med å drasse masse leker inn i stuen. Det er selvfølgelig greit, men avtalen er at hun skal rydde dem inn på rommet sitt om kvelden. Likevel klarer hun stadig å lage en krangel når vi kommer til ryddingen. "Jeg er for sliiiiiten til å rydde" osv. I dag sa jeg til henne, da hun begynte å krangle om ryddingen: "Hvis du alltid skal krangle når du skal rydde, får vi heller bestemme at du ikke får ta med leker inn i stuen". Hun så på meg og sa: "Sånn er det ikke LOV å si!". "Jo da det har jeg lov å si!" svarte jeg. Hvorpå hun svarte bestemt: "Nei, for i barnehagen sier de, at det ikke er lov å si dumme ting!" 0 Siter
flisa Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 hihi . kjenner godt i igjen den der! : 0 Siter
keinstein Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hehe En liten tass fortalte at han skulle slutte i barnehagen, for der måtte han gjøre noe han ikke ville. Nemlig å rydde. 0 Siter
hidi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ja, er de ikke bare herlige de derre skjønne små, som man avogtil har lyst til å *hive ut av vinduet* (men aldri gjør)..... Det beviser ihvertfall at hun får med seg det de sier i barnehagen. Dvs de ting HUN mener er viktige. Barn har en utrolig selektiv hukommelse..... *tørker enda tårer av latter* 0 Siter
hidi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hehe En liten tass fortalte at han skulle slutte i barnehagen, for der måtte han gjøre noe han ikke ville. Nemlig å rydde. Det er jo bare så heeeerlig sagt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 *Hehe* Herlig! Snuppa mi prøver seg stadig på å drøye leggetiden og mase etter at hun har lagt seg - "Jeg er så glad i deg, mamma, at jeg ikke klarer å være borte fra deg!" ) Man må jo bare smelte... Men legge seg, det må hun. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 *LOL* Den var kjempebra! Hvem er det egentlig som bestemmer hva som er dumme ting??? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *LOL* Den var kjempebra! Hvem er det egentlig som bestemmer hva som er dumme ting??? 4-åringen, vel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.