Gå til innhold

MSN, mobil/offlinekontakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det noen offlinekontakter som vises som "offline", mens andre havner under "mobil"?

Det er ingen tlf.nr. å se noe sted, og ikke finner jeg ut noe om grupper heller, som heter mobil?

*kløihue*

Skrevet

sånn er det på min også.. vet ikke hvorfor..

Rart. Men da er det iallefall ikke bare hos meg.

Skrevet

Hvis de står i kategorien "mobil", har de mulighet for å bruke MSN på mobiltelefonen sin. Ikke alle telefoner har støtte for dette, så det er vel ikke noe for hvermannsen ennå....

Skrevet

Hvis de står i kategorien "mobil", har de mulighet for å bruke MSN på mobiltelefonen sin. Ikke alle telefoner har støtte for dette, så det er vel ikke noe for hvermannsen ennå....

Jaha? Men hvordan vet msn hva slags telefon de har da, da det ikke er lagt inn noe sted?

Skrevet

Jaha? Men hvordan vet msn hva slags telefon de har da, da det ikke er lagt inn noe sted?

De har selv lagt seg inn med mobilnummer .) - så da kan de nok det. Dattern min har ikke internett - men hun kan jeg faktisk sende til og få svar av via mobilen hennes. Det er bare så skrive i vei - men de sier ikke smileys og sånne morsomme saker da :)

Skrevet

De har selv lagt seg inn med mobilnummer .) - så da kan de nok det. Dattern min har ikke internett - men hun kan jeg faktisk sende til og få svar av via mobilen hennes. Det er bare så skrive i vei - men de sier ikke smileys og sånne morsomme saker da :)

Jammen, etter det jeg vet, så har de ikke lagt inn noe mob.nr?

Skrevet

Jammen, etter det jeg vet, så har de ikke lagt inn noe mob.nr?

jøss...

Skrevet

jøss...

Hmm, jeg får spørre en gang, da dem det gjelder kommer online.

Skrevet

Du må betale for å sende mld til henne da? Mobilen asså?

Skrevet

Du må betale for å sende mld til henne da? Mobilen asså?

Nei -det er helt gratis - tror hun betaler 10 kr for en dag eller noe sånn - og så kan hun chatte så mye hun vil - -være på Blink etc. :)

Skrevet

Nei -det er helt gratis - tror hun betaler 10 kr for en dag eller noe sånn - og så kan hun chatte så mye hun vil - -være på Blink etc. :)

Upps, trodde DU sendte til henne jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...