Femma Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvorfor er det noen offlinekontakter som vises som "offline", mens andre havner under "mobil"? Det er ingen tlf.nr. å se noe sted, og ikke finner jeg ut noe om grupper heller, som heter mobil? *kløihue* 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 sånn er det på min også.. vet ikke hvorfor.. 0 Siter
Femma Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 sånn er det på min også.. vet ikke hvorfor.. Rart. Men da er det iallefall ikke bare hos meg. 0 Siter
Gjest corian Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hvis de står i kategorien "mobil", har de mulighet for å bruke MSN på mobiltelefonen sin. Ikke alle telefoner har støtte for dette, så det er vel ikke noe for hvermannsen ennå.... 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Hvis de står i kategorien "mobil", har de mulighet for å bruke MSN på mobiltelefonen sin. Ikke alle telefoner har støtte for dette, så det er vel ikke noe for hvermannsen ennå.... Jaha? Men hvordan vet msn hva slags telefon de har da, da det ikke er lagt inn noe sted? 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jaha? Men hvordan vet msn hva slags telefon de har da, da det ikke er lagt inn noe sted? De har selv lagt seg inn med mobilnummer .) - så da kan de nok det. Dattern min har ikke internett - men hun kan jeg faktisk sende til og få svar av via mobilen hennes. Det er bare så skrive i vei - men de sier ikke smileys og sånne morsomme saker da 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 De har selv lagt seg inn med mobilnummer .) - så da kan de nok det. Dattern min har ikke internett - men hun kan jeg faktisk sende til og få svar av via mobilen hennes. Det er bare så skrive i vei - men de sier ikke smileys og sånne morsomme saker da Jammen, etter det jeg vet, så har de ikke lagt inn noe mob.nr? 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jammen, etter det jeg vet, så har de ikke lagt inn noe mob.nr? jøss... 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 jøss... Hmm, jeg får spørre en gang, da dem det gjelder kommer online. 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 De har selv lagt seg inn med mobilnummer .) - så da kan de nok det. Dattern min har ikke internett - men hun kan jeg faktisk sende til og få svar av via mobilen hennes. Det er bare så skrive i vei - men de sier ikke smileys og sånne morsomme saker da Du må betale for å sende mld til henne da? Mobilen asså? 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du må betale for å sende mld til henne da? Mobilen asså? Nei -det er helt gratis - tror hun betaler 10 kr for en dag eller noe sånn - og så kan hun chatte så mye hun vil - -være på Blink etc. 0 Siter
Femma Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Nei -det er helt gratis - tror hun betaler 10 kr for en dag eller noe sånn - og så kan hun chatte så mye hun vil - -være på Blink etc. Upps, trodde DU sendte til henne jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.