Gjest Bagga Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Er ute etter noen baggy jeans (Nei, ikke saggebukser). Gjerne noen som ikke er sååå vide i bena, men ganske lik bredde hele veien. Noen som har tips til okeie merker? Vet Levis har noen fine, men er ganske dyre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Aner ikke hva baggy jeans er for noe, men forsøk på Jack and Jones. De har stort utvalg av jeans, kvaliteten og utseende er minst like bra som Levis og Diesel, og prisene er langt hyggeligere. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Vero Moda fører merket Only som har baggy jeans, veldig kule og ikke så dyre, rundt 500,- tror jeg det var. 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Min venninne og min søster har kjøpt fra Friendtex *skal se om de har* Mulig den til høyre er slik: http://www.friendtex.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=55&lang=no&limitstart=30&limit=5&filename=side_24-25_no men det var vanskelig å se - den de kjøpte hadde litt store lommer langt nedde på lår/rumpe - veldig flotte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.