Gå til innhold

Kjøp av laptop

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Denne har vel det meste et hjerte kan begjære, ville ikke stusset på å kjøpe den. Så har brenneren Lightscribe, så du kan brenne etiketter på CD/DVD beregnet for dette, litt kjekt innbiller jeg meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har sett på den en gang til, ikke noe trådløst nettverk og ikke blåtann?

Man kan jo ha eksterne USB-enheter, men de er som oftest bare i veien hvis man skal være litt fleksibel.

Skrevet

Har sett på den en gang til, ikke noe trådløst nettverk og ikke blåtann?

Man kan jo ha eksterne USB-enheter, men de er som oftest bare i veien hvis man skal være litt fleksibel.

Trådløst nettverk er det da på den?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trådløst nettverk er det da på den?

Hmm er det? Mulig jeg gikk litt fort gjennom spesifikasjonene...

Skrevet

Hmm er det? Mulig jeg gikk litt fort gjennom spesifikasjonene...

"Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 b/g WLAN"

Skrevet

En meget bra maskin for pengene.

Kun ett lite forbehold: Jeg har ikke fått meg meg så mye omtale om Turion x2 prosessoren, annet enn et par steder hvor den har blitt omtalt som dårligere enn Intel Core Duo. Jeg tror i såfall det er effektforbruket som er høyere på den.

"........................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 b/g WLAN"

Jepp, så det etter at du hadde påpekt det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...