Gå til innhold

hurtig puls

Anbefalte innlegg

Gjest uuundrende
Skrevet

min kjære skal innlegges på hjerteavd. til noe som heter elektiv ablasjonsbehanling der noen av årene til hjerte blir brent av, han har i noen år nå vært plaget med langvarig hjertebank.

har noen vært igjennom denne behanlingen og vet hva vi kan forvente? tar det lang tid å komme seg etterpå og er det noen smerter etter selve inngrepet?

håper noen kan svare meg.

Skrevet

Jeg har foretatt en ablasjon av en ekstra ledningsbane i hjertet? Er det det du mener? Eller kanskje det er noe helt annet din mann skal:-) Jeg er ingen ekspert...

Det inngrepet jeg var med på var relativt ukomplisert både underveis og i ettertid.

Gjest uuuundrene
Skrevet

Jeg har foretatt en ablasjon av en ekstra ledningsbane i hjertet? Er det det du mener? Eller kanskje det er noe helt annet din mann skal:-) Jeg er ingen ekspert...

Det inngrepet jeg var med på var relativt ukomplisert både underveis og i ettertid.

hei ! takk for svar. Ja jeg tror nok det er dette min mann skal gjøre, kan du huske hvor lang tid selve inngrepet tok og ble du utskrevet samme dagen?

Skrevet

hei ! takk for svar. Ja jeg tror nok det er dette min mann skal gjøre, kan du huske hvor lang tid selve inngrepet tok og ble du utskrevet samme dagen?

Tok 2 timer. Utskrevet dagen etterpå. Sykemeldt en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...