Gjest uuundrende Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 min kjære skal innlegges på hjerteavd. til noe som heter elektiv ablasjonsbehanling der noen av årene til hjerte blir brent av, han har i noen år nå vært plaget med langvarig hjertebank. har noen vært igjennom denne behanlingen og vet hva vi kan forvente? tar det lang tid å komme seg etterpå og er det noen smerter etter selve inngrepet? håper noen kan svare meg. 0 Siter
Gjest collett Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har foretatt en ablasjon av en ekstra ledningsbane i hjertet? Er det det du mener? Eller kanskje det er noe helt annet din mann skal:-) Jeg er ingen ekspert... Det inngrepet jeg var med på var relativt ukomplisert både underveis og i ettertid. 0 Siter
Gjest uuuundrene Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg har foretatt en ablasjon av en ekstra ledningsbane i hjertet? Er det det du mener? Eller kanskje det er noe helt annet din mann skal:-) Jeg er ingen ekspert... Det inngrepet jeg var med på var relativt ukomplisert både underveis og i ettertid. hei ! takk for svar. Ja jeg tror nok det er dette min mann skal gjøre, kan du huske hvor lang tid selve inngrepet tok og ble du utskrevet samme dagen? 0 Siter
Gjest collett Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 hei ! takk for svar. Ja jeg tror nok det er dette min mann skal gjøre, kan du huske hvor lang tid selve inngrepet tok og ble du utskrevet samme dagen? Tok 2 timer. Utskrevet dagen etterpå. Sykemeldt en uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.