Gå til innhold

Tomatis metoden

Gjest Håper på bedring.

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på bedring.
Skrevet

Jeg er går på rehabilitering og trygdekonontoret maser om at jeg må over på et attføringsløp, noe jeg selv også ønsker, men mener at jeg at min helsetilstand må bli bedre først.

Jeg sliter med nakkesmerter og kronisk hodepine, noe som går utover konsentrasjonen i stor grad. For å trene opp min evne

til å takle stress og bedre konsentrasjonen, så har tror jeg den såkalte Tomatis-metoden kunne ha hjulpet.

Spørsmålet mitt er om noen her inne har erfaring fra denne metoden, og om de vet om en kan få det dekket av trygdekontoret som behandling.

Fortsetter under...

Gjest Håper på bedring.
Skrevet

Har du vært hos naprapat?

Har hatt disse plagene i snart fem år, da jeg fikk en nakkeslengskade.

Jeg har prøvd naprapat, fotsoneterapi, manuellterapi, fysioterapi, kiropraktor, kinesiologi, slyngeterapi, samt driver jevlig med egentrening, men jeg blir ikke bedre. Det har i noen tilfeller blitt litt bedring i starten, men det kommer av at på det tidspunktet jeg begynner i behandling er skikkelig dårlig.

Da min fysiske og psykiske helse stadig blir dårligere, leter jeg fortsatt etter en behandling som kan hjelpe meg, slik at jeg en gang kan komme i jobb igjen.

Gjest kan kanskje hjelpe?
Skrevet

Har hatt disse plagene i snart fem år, da jeg fikk en nakkeslengskade.

Jeg har prøvd naprapat, fotsoneterapi, manuellterapi, fysioterapi, kiropraktor, kinesiologi, slyngeterapi, samt driver jevlig med egentrening, men jeg blir ikke bedre. Det har i noen tilfeller blitt litt bedring i starten, men det kommer av at på det tidspunktet jeg begynner i behandling er skikkelig dårlig.

Da min fysiske og psykiske helse stadig blir dårligere, leter jeg fortsatt etter en behandling som kan hjelpe meg, slik at jeg en gang kan komme i jobb igjen.

Jeg ønsker deg god bedring og håper du finner noe som hjelper.

Gjest Håper på bedring
Skrevet

Jeg ønsker deg god bedring og håper du finner noe som hjelper.

Takk skal du ha. "Så lenge det er håp er det liv" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...