Gjest mammalin Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kommer utbetalingen på faste datoer eller er dette induviduelt? Jeg fikk attføringen innvilget fra 1. september, hva blir første utbetalingsdato da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg tror det står under Rehablitering m.m: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=generelt&path=utbetalingsdatoer&path_sub=utbetalingsdatoer 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Når du går på attføring må du sende inn et melde kort annen hver mandag. Du får penger utbetalt samme uke som du sendte kortet. Hvis du leverer kortet over internet kommer pengene på onsdager. Sender du kortet med vanlig post tar det noe lenger tid før pengene er på kontoen din. 0 Siter
Gjest mammalin Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Når du går på attføring må du sende inn et melde kort annen hver mandag. Du får penger utbetalt samme uke som du sendte kortet. Hvis du leverer kortet over internet kommer pengene på onsdager. Sender du kortet med vanlig post tar det noe lenger tid før pengene er på kontoen din. Hmmmm.... jeg sendte kort forrige mandag og har enda ikke fått noe. Har fått vedtak i posten om at det er godkjent fra 1. sept. Men ikke vedtak om jeg får attføring eller sykepenger. (høyeste ytelse) Sender over internett, men har ikke sendt de kontonr og skattekort før denne uken her. Mulig det er derfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.