Gjest nettsurfer1 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Sønnen hennes er visst død. http://news.yahoo.com/s/ap/20060911/ap_en_tv/anna_nicole_smith_son 0 Siter
flisa Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 For en bisarr opplevelse - føde et barn og så dør den voksne sønnen i besøksstolen - da hjelper det lite med millioner av kroner, gitt. 0 Siter
Gjest nettsurfer1 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 For en bisarr opplevelse - føde et barn og så dør den voksne sønnen i besøksstolen - da hjelper det lite med millioner av kroner, gitt. Det må være uvirkelig. 0 Siter
Gjest rart ikke det har kommet frem .... Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 For en bisarr opplevelse - føde et barn og så dør den voksne sønnen i besøksstolen - da hjelper det lite med millioner av kroner, gitt. Leste om dette på nettet igår, men jeg har nå ikke fått med meg at hun var gravid igjen ....., ikke at hun hadde så store barn heller ...... 0 Siter
fresja Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leste om dette på nettet igår, men jeg har nå ikke fått med meg at hun var gravid igjen ....., ikke at hun hadde så store barn heller ...... Vet ikke hvem Anna Nicole Smith er engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.