Dory Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130240 Se nederst i saken. Fra Januar 2007, får man ikke lngre kjøpt Trinoetta. *Sukk* Har noen tips til piller man ikke får mellomblødning av? Jeg prøvde Yasmin, men den fikk jeg mellomblødninger av. Lurer på hva jeg skal velge... 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Trinordiol er jo nesten identisk med Trionetta. Men nå leste jeg ikke på nettsiden du linket til, så jeg vet ikke om Trinordiol også skal forsvinne? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Utgår Trinordiol også da? Det er jo det samme. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Trinordiol er jo nesten identisk med Trionetta. Men nå leste jeg ikke på nettsiden du linket til, så jeg vet ikke om Trinordiol også skal forsvinne? Den har forsvunnet. For jeg fikk Trionetta i stedet for for et halvt år siden... 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Utgår Trinordiol også da? Det er jo det samme. Hmm, ser Persille sier at de også går ut... 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Trinordiol er jo nesten identisk med Trionetta. Men nå leste jeg ikke på nettsiden du linket til, så jeg vet ikke om Trinordiol også skal forsvinne? Hmm, ja, da var visst ikke det heller alternativt. Lurer på hvorfor de skal slutte med Trionetta? jeg var så fornøyd med den jeg:) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 jeg bruker mikrogynon, er veldig fornøyd.de tilfører jevnt med hormoner, så tror ikke du skal få mellomblødninger da..jeg har iallefall aldri opplevd det. relativt rimelig også, 90kr for 3mnd brukte yasmin først, noe forb....herk! 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 jeg bruker mikrogynon, er veldig fornøyd.de tilfører jevnt med hormoner, så tror ikke du skal få mellomblødninger da..jeg har iallefall aldri opplevd det. relativt rimelig også, 90kr for 3mnd brukte yasmin først, noe forb....herk! Takk for tips! ja, enig i at Yasmin ikke var bra!! 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du kan jo vurdere andre prevansjonsmidler, som p-plaster, p-implantat, p-ring eller hormonspiral? 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Du kan jo vurdere andre prevansjonsmidler, som p-plaster, p-implantat, p-ring eller hormonspiral? Hmm, ja det er ikke dumt. Har prøvd plater, men det likte jeg ikke... Ring har jeg tenkt på 0 Siter
flowy Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Har du prøvd Cerazette? Hos meg er det ingen mellomblødninger. Mensen har også forsvunnet helt. ;-) 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Har du prøvd Cerazette? Hos meg er det ingen mellomblødninger. Mensen har også forsvunnet helt. ;-) Nei, den har jeg ikke prøvd... Kanskje jeg skal prøve den.... Takk for tips! 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Den har forsvunnet. For jeg fikk Trionetta i stedet for for et halvt år siden... Men jeg kjøpte Trinordiol for en måneds tid siden... Riktignok i Danmark, men det høres merkelig ut at de ikke også slutter med den her da... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg bruker Yasmine og har mellomblødninger. Men har ikke brukt de så lenge (ca 2 mnd) Tror du det er håp for meg at de vil forsvinne, eller bør jeg tenke på å skifte? 0 Siter
Dory Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158069076' post='3286346] Jeg bruker Yasmine og har mellomblødninger. Men har ikke brukt de så lenge (ca 2 mnd) Tror du det er håp for meg at de vil forsvinne, eller bør jeg tenke på å skifte? Jeg brukte de ca 4 mnd, og disse mellomblødningene gav seg ikke... Men det kan være forkjellig fra person til person.Håper det gir seg snart til deg... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg brukte de ca 4 mnd, og disse mellomblødningene gav seg ikke... Men det kan være forkjellig fra person til person.Håper det gir seg snart til deg... Okei.. Måtte bare spør, takk for svar Jeg synes å huske at det kan skje i de tre første mnd. Får satse på at det går seg til, det her gjør meg iallfall halvgal! 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158069076' post='3286346] Jeg bruker Yasmine og har mellomblødninger. Men har ikke brukt de så lenge (ca 2 mnd) Tror du det er håp for meg at de vil forsvinne, eller bør jeg tenke på å skifte? jeg har ikke noen problemer med yasmin i det hele tatt, så det kommer nok an på personen... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 jeg har ikke noen problemer med yasmin i det hele tatt, så det kommer nok an på personen... Godt å høre 0 Siter
villee Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker Loette og det funker fint 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Takk for tips! ja, enig i at Yasmin ikke var bra!! du kan jo bestille deg time til gynekolog med det samme, kjekt å få litt sjekkup også jeg gjorde det etter å ha gått på p-sprøyten i 4 år grunnet bl.a. enorme menssmerter (slipper jo mensen helt da). Før dette prøvde jeg yasmin og ble helt ødelagt i hormonene, grein og kjeftet o.l. hos en gynekolog vil du kanskje få litt mere proffesjonelle svar på hva som vil være den beste løsningen for deg =) jeg fikk iallefall anbefalt mikrogynon og har hatt 0 bivirkninger. (ps. så noen foreslo f.eks. p-pinne, ei jeg vet av hadde det men måtte ta ut pga mellomblødninger..svindyrt var det også) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.