Gå til innhold

Har så vondt i hode

Anbefalte innlegg

Gjest migrene_jenta

Begynte i går...

Migrene igjen, det har ikke gått en uke siden forrige anfall.

Og siden anfallene varer i tre dager, blir det ikke mange gode dager igjen.

Vanligvis får jeg lindring av medisinen zomig, men denne gangen har den null effekt.

Orker ikke tanken på to dager i dette h... her.

Jeg fatter ikke hvorfor det er slik at under enkelte anfall hjelper ikke tabletter, og da mener jeg alle typer tabletter.

Det er vel bare å legge seg under dyna og bli der i 48 timer til....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245492-har-s%C3%A5-vondt-i-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er godt med cola når jeg har migrene (også dagen derpå etter migrenen).

Jeg og syns cola hjelper mot hodepine/migrene.

Har lest at koffein kan utløse migrene, men det har ikke jeg opplevd. Drikker ikke så mye cola, så er ikke pga abstinenser jeg har hodepine.

Cola er også bra mot dårlig mage :-)

Annonse

Gjest migrene_jenta

Siste dagen i dag av anfallet.... og den verste.

Jeg er fullstendig tappet for krefter og har en tendens til å synke hen i selvmedlidenhet og tunge tanker.

Det er som om hverken kropp eller sinn orker mer.

Men jeg vet.... utover dagen eller kvelden er det som om noen drar vekk et slør over hodet mitt og alt letner. Jeg kan leve noen dager igjen, før det hele starter på nytt.

Takk for støtte til dere som har svart meg, vi lider alle av samme sjebne.

Gjest har migrene

Siste dagen i dag av anfallet.... og den verste.

Jeg er fullstendig tappet for krefter og har en tendens til å synke hen i selvmedlidenhet og tunge tanker.

Det er som om hverken kropp eller sinn orker mer.

Men jeg vet.... utover dagen eller kvelden er det som om noen drar vekk et slør over hodet mitt og alt letner. Jeg kan leve noen dager igjen, før det hele starter på nytt.

Takk for støtte til dere som har svart meg, vi lider alle av samme sjebne.

Jeg har utrolig vondt i hodet nå, men jeg må på et kort foreldremøte så jeg prøver å holde meg oppe. Det startet mandag, så nå er jeg utslitt og lei av å ha så vondt. Jeg har hvilt i dag men snart må jeg hente barn i barnehagen også (etter møtet). Det er vanskelig å holde seg oppe, men av og til må jeg det selv om jeg har så vondt at jeg bare vil legge meg ned og gjemme meg. Tablettene hjelper som oftest, men jeg kan ikke ta tablett tre dager på rad heller (jeg tok mandag). Jeg synes de første dagene er de verste, men siste dagen(e) når jeg kjenner det begynner å lette er det en lettelse... Men nå er det en jevn smerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...