Gå til innhold

Karer...det ser mørkt ut.

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm, dette tror jeg ikke på. :)

Foretrekker noen som er på min alder eller eldre, gitt. Spørs jo hvor de trekker grensen ved "unge menn", da. :)

Skrevet

Hm, dette tror jeg ikke på. :)

Foretrekker noen som er på min alder eller eldre, gitt. Spørs jo hvor de trekker grensen ved "unge menn", da. :)

Vi får jo en indikasjon:

"Menn har sterkest sexlyst i tenårene og 20-årene. Kvinner har derimot mest apetitt når de er litt eldre, ifølge Ørting."

Skrevet

Så lett gir jeg meg ikke:-)

Nei, vi holder jo ut, men det kan synes som det er på ren trass :-) Det er i alle fall ikke for å behage kvinnene...det står i bladet, så da er det vel sant.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi får jo en indikasjon:

"Menn har sterkest sexlyst i tenårene og 20-årene. Kvinner har derimot mest apetitt når de er litt eldre, ifølge Ørting."

Gutter i 20-årene does nothing for me. :)

Men jeg er jo ikke middelaldrende heller, så vi får se.

Skrevet

Se på folketellingene fra 1900, der ser du at menn på 22 var gift med kvinner på 44. Jeg har ikke telt, men et stalltips er at hvert 3. ekteskap var med mer enn 15 års avstand, hvor mannen er den yngste. Mulig at unge enker er et spor, og at menns muligheter og mobilitet var liten.

Skrevet

Gutter i 20-årene does nothing for me. :)

Men jeg er jo ikke middelaldrende heller, så vi får se.

Joda, men artikkelen fokuserer på fortreffeligheten av kombinasjonen unge menn - modne kvinner.

Bare vent til de begynner å forske på den unike kombinasjon modne menn - unge kvinner :-)

Skrevet

Se på folketellingene fra 1900, der ser du at menn på 22 var gift med kvinner på 44. Jeg har ikke telt, men et stalltips er at hvert 3. ekteskap var med mer enn 15 års avstand, hvor mannen er den yngste. Mulig at unge enker er et spor, og at menns muligheter og mobilitet var liten.

Det skyldes jo at mennene daua i tidlig alder, og at de yngre måtte ta over...på en måte.

Skrevet

Dette er nok sant. Menn i 40-50-årsalderen klarer ikke stort, dessuten hører de til sildgenerasjonen og er fantasiløs i senga.

Forkalkninger sliter de også med.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Joda, men artikkelen fokuserer på fortreffeligheten av kombinasjonen unge menn - modne kvinner.

Bare vent til de begynner å forske på den unike kombinasjon modne menn - unge kvinner :-)

Melder meg frivillig til å være med på det forskningsprosjektet. :)

Bare ikke mennene er overmodne, så. ;)

Skrevet

Dette er nok sant. Menn i 40-50-årsalderen klarer ikke stort, dessuten hører de til sildgenerasjonen og er fantasiløs i senga.

Forkalkninger sliter de også med.

Det var ikke akkurat trøstens ord, men vi kan jo slå i bordet med at vi tross alt har penger til salt i såret.

Når vi ikke lenger strekker til som studs, får vi la lommeboka ta over jobben som afrodisium (eller hva det heter).

Skrevet

Melder meg frivillig til å være med på det forskningsprosjektet. :)

Bare ikke mennene er overmodne, så. ;)

Neida...bare godt modne :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida...bare godt modne :-)

Da går det bra, tror jeg... Hvis jeg kan velge forskningsobjektene selv, vel å merke. :)

Skrevet

Det var ikke akkurat trøstens ord, men vi kan jo slå i bordet med at vi tross alt har penger til salt i såret.

Når vi ikke lenger strekker til som studs, får vi la lommeboka ta over jobben som afrodisium (eller hva det heter).

Jaja;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Dette _er_ også forsket på. Det sies at deres behov også matcher!

:)

Skrevet

Da går det bra, tror jeg... Hvis jeg kan velge forskningsobjektene selv, vel å merke. :)

Jeg har alt valgt meg et forskningsobjekt. Det funker kjempefint;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har alt valgt meg et forskningsobjekt. Det funker kjempefint;)

Jeg har også en, har hatt et langtidsforskningsprosjekt på ham. Han er bare fire år eldre enn meg, da, så vi får se om han blir bedre med alderen fortsatt. ;)

Skrevet

Jeg er virkelig glad for at jeg valgte å gifte meg med en som er yngre enn meg (dog ikke mer enn et og et halvt år da, men..). Det gjelder å være forutseende ;-)

Skrevet

Jeg er virkelig glad for at jeg valgte å gifte meg med en som er yngre enn meg (dog ikke mer enn et og et halvt år da, men..). Det gjelder å være forutseende ;-)

Et og et halvt år i voksne forhold er så lite at det må regnes som "jevnaldrende"! ;-)

Hadde du hatt enda større aldersforskjell og dertil var gift med en arkeolog. kunne du sagt som Agatha Christie at en arkeolog er den meste ektemannen man kan ha, for jo eldre en kvinne blir, desto mer interessert blir han! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...