Gå til innhold

sykelig sjalu


karry

Anbefalte innlegg

hei eg er ei jente som er sykeligt sjalu og tror kanskje det kan hjelpe om jeg snakket med andre som har det på samme måte.

jeg er så sjalu at jeg gjemmer se og hør bladene eg kjøper slik at typen ikke skal se på pene damer sykt eller!

er det noen i samme situasjon skriv til meg [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei karry:-))

Da må jeg si at du virkelig har ett problem, dette må være noe både du og typen din lider mye under.

Du bør nok oppsøke profesjonell hjelp, for dette vil slite dere og forholdet i filler.

Lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i han?

Da bør du sporenstreks fortelle han at du sannsynligvis kommer til å plage livet av han hvis forholdet fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei karry!

Hvordan vet du at du er sykelig sjalu?

Det er mange varianter av sjalusi.

Dersom din beskrivelse er riktig, vil jeg anbefale deg å jobbe seriøst med saken for å komme problemet til livs.

Sykelig sjalusi går ikke over av seg selv. Og det kan tære hardt på et parforhold i lengden.

Du kan søke faglig hjelp og få behandling. Er du motivert for det.

Psykologer, pyskiatriske poliklinikker og familierådgivere kan kontaktes. Mange får god hjelp ved gruppebehandling. Ta kontakt der det er naturlig for deg.

Har du sett hva doktoronline har av informasjon om sjalusi?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege, psykolog eller familierådgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...