Gjest Jobbsøkende Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Er det OK å skrive at man er positiv, eller blir det for mye selvskryt? Det står i annonsen at de ønsker en med godt humør. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Klart man kan skrive det. Hold deg heller unna ord som kjekk, deilig, hunk osv. 0 Siter
Gjest Jobbsøkende Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Klart man kan skrive det. Hold deg heller unna ord som kjekk, deilig, hunk osv. Takk for svar! Jeg skal la være med å skrive at jeg er deilig eller lignende. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Takk for svar! Jeg skal la være med å skrive at jeg er deilig eller lignende. :-) Flott. Lykke til! 0 Siter
Gjest Jobbsøkende Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Flott. Lykke til! Takk! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Klart man kan skrive det. Hold deg heller unna ord som kjekk, deilig, hunk osv. Næsj...jeg har da fått minst én jobb ut fra at jeg var en "hønk". :-) "........................................" 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Klart man kan skrive det. Hold deg heller unna ord som kjekk, deilig, hunk osv. *LOL* Det kunne blitt litt av en jobbsøknad. "Jeg er en sexy babe som søker jobb hos dere. Så deilig som jeg er må dere bare ansette meg ;)" Det er muligens sånne søknader som havner hos Team Aylar 0 Siter
Gjest Jobbsøkende Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158069415' post='3286358] *LOL* Det kunne blitt litt av en jobbsøknad. "Jeg er en sexy babe som søker jobb hos dere. Så deilig som jeg er må dere bare ansette meg ;)" Det er muligens sånne søknader som havner hos Team Aylar Eller: "Jeg tror min sexy kropp vil passe godt inn i arbeidsmiljøet i firmaet." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Eller: "Jeg tror min sexy kropp vil passe godt inn i arbeidsmiljøet i firmaet." *LOL* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Næsj...jeg har da fått minst én jobb ut fra at jeg var en "hønk". :-) "........................................" Hehe, tviler ikke. Du skrev det vel gjerne i søknaden også? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158069415' post='3286358] *LOL* Det kunne blitt litt av en jobbsøknad. "Jeg er en sexy babe som søker jobb hos dere. Så deilig som jeg er må dere bare ansette meg ;)" Det er muligens sånne søknader som havner hos Team Aylar Hehe, der holder det vel bare at puppefyllet er større enn fyllet i hodet. ;-) Men skal jeg søke etter ansatte noen gang, blir selvsagt bare hunker prioritert. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hehe, tviler ikke. Du skrev det vel gjerne i søknaden også? Jeg bare la ved bilde, et par gode referanser, og så gikk resten av seg selv :-) "........................................." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hehe, der holder det vel bare at puppefyllet er større enn fyllet i hodet. ;-) Men skal jeg søke etter ansatte noen gang, blir selvsagt bare hunker prioritert. Bilde er så klart et minste krav! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg bare la ved bilde, et par gode referanser, og så gikk resten av seg selv :-) "........................................." Du trengte vel ikke referansene om du la ved bilde?? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158071006' post='3286403] Bilde er så klart et minste krav! Selvsagt. Kan ikke komme her og komme her. :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du trengte vel ikke referansene om du la ved bilde?? Nei. Men i tilfelle det var noe galt med synet til hun som tok imot søknaden, så la jeg ved noen referanser fra tidligere nedlagt bytte :-) "............................................" 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nei. Men i tilfelle det var noe galt med synet til hun som tok imot søknaden, så la jeg ved noen referanser fra tidligere nedlagt bytte :-) "............................................" *fra tidligere nedlagt bytte Morsk? Mener å ha lest her at dere hadde hatt sex? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.