Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 En liten advarsel, om noen noensinne skulle komme til å vurdere noe som heter billig-bilutleie.no : Jeg bestilte bil via nettet. Fikk så melding om feil i transaksjon, og beskjed om å ringe et nummer. Ringte, og fikk beskjed om at bilen som ble bestilt på nettet ikke eksisterte. Ok, tenkte jeg - da har det sikkert ikke blitt trukket. Sjekket banken, og joda - pengene (leie for flere dager) var trukket fra kontoen. Jeg ringer opp igjen, og får vite at vedkommende bare er stedfortreder. Han som driver bedriften er i fire uker på svalbard, og denne uken er han uten mobildekning. Jeg sier at dette går ikke - de har å finne ut hvordan de kan føre tilbake pengene mine sporenstreks, ellers blir dette politianmeldt. Vedkommende ringer tilbake etter noen minutter, og har desverre ingen mulighet til å gjøre noe før h*n får tak i svinet som driver faenskapet i neste uke. Jeg sier takk og hadet. Når jeg ringer politiet og forklarer saken, så sier de at jeg absolutt bør anmelde dette. Så det gjør jeg. ".........................................." 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 *Når jeg ringer politiet og forklarer saken, så sier de at jeg absolutt bør anmelde dette. Så det gjør jeg. Ja, alt annet ville jo være uintellegent. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 *Når jeg ringer politiet og forklarer saken, så sier de at jeg absolutt bør anmelde dette. Så det gjør jeg. Ja, alt annet ville jo være uintellegent. Begynner ikke disse innleggene dine å bli litt slitne nå, synes du...? :-) Du minner meg litt om en kompis jeg hadde i tenårene. Han var sånn at hvis han én gang fikk positiv respons på noe ha gjorde for å være morsom, så fortsatte han med det til man fikk lyst å drepe ham. Han skjønte, som deg, ikke sin "besøkelsestid"...:-) (Det skal sies at han ikke akkurat var den skarpeste kniven i skuffen...kanskje du er han?) ".........................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Neste gang sjekker du kanskje selskapet på brønnøysund-registeret før du avtaler noe? Ser at selskapet er registrert som enkeltmannsforetak i august 2001, med utleie av sjøfartsmateriell som virksomhetsområde ;-) Begge deler ville gitt meg kalde føtter når jeg skulle leie bil *s* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Neste gang sjekker du kanskje selskapet på brønnøysund-registeret før du avtaler noe? Ser at selskapet er registrert som enkeltmannsforetak i august 2001, med utleie av sjøfartsmateriell som virksomhetsområde ;-) Begge deler ville gitt meg kalde føtter når jeg skulle leie bil *s* Kanskje det var amfibiekjøretøy Prozak skulle leie? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Neste gang sjekker du kanskje selskapet på brønnøysund-registeret før du avtaler noe? Ser at selskapet er registrert som enkeltmannsforetak i august 2001, med utleie av sjøfartsmateriell som virksomhetsområde ;-) Begge deler ville gitt meg kalde føtter når jeg skulle leie bil *s* Evt. våte føtter 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Neste gang sjekker du kanskje selskapet på brønnøysund-registeret før du avtaler noe? Ser at selskapet er registrert som enkeltmannsforetak i august 2001, med utleie av sjøfartsmateriell som virksomhetsområde ;-) Begge deler ville gitt meg kalde føtter når jeg skulle leie bil *s* Tja. Så lenge jeg betaler, får bil etc., så er jeg fornøyd. Nå fikk jeg forøvrig telefon fra broren hans, som skulle sjekke med banken i morgen tidlig og overføre pengene til meg fra sin egen konto. ".........................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kanskje det var amfibiekjøretøy Prozak skulle leie? Nei - men i og med at nettsiden til billigbiler ikke nevner noe om båtutleie, må man anta at den virksomheten har gått konk. Men at det er et personlig selskap og ikke et AS er likevel den faktoren som gjør at jeg blir litt sånn skeptisk i utgangspunktet ;-) 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Begynner ikke disse innleggene dine å bli litt slitne nå, synes du...? :-) Du minner meg litt om en kompis jeg hadde i tenårene. Han var sånn at hvis han én gang fikk positiv respons på noe ha gjorde for å være morsom, så fortsatte han med det til man fikk lyst å drepe ham. Han skjønte, som deg, ikke sin "besøkelsestid"...:-) (Det skal sies at han ikke akkurat var den skarpeste kniven i skuffen...kanskje du er han?) ".........................................." Noe av det koseligste jeg leser, er når du drar den med intelligensen. Pråssaken;) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Noe av det koseligste jeg leser, er når du drar den med intelligensen. Pråssaken;) Men her er det jo ingen andre enn deg som gjør det, så du må sies å være litt selvmotsigende. Eh? :-) "........................................." 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kanskje det var amfibiekjøretøy Prozak skulle leie? Kan han kjøre det også? ...og fly og helikopter, nå gir jeg meg over. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Kan han kjøre det også? ...og fly og helikopter, nå gir jeg meg over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.