Gjest wonderinggirl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvem synger den halleluja sangen orginalt? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leonard Cohen. Med mindre det var noen som sang den før ham også... 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leonard Cohen. Med mindre det var noen som sang den før ham også... Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! Ja, de småguttene kan bare gå og legge seg ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeff Buckley Ikke orginalt 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leonard Cohen. Med mindre det var noen som sang den før ham også... Det var nok han som skrev den, ja :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! JESS! Endelig noen som ikke kommer rekende med at sytingen til jeff beckley er den beste vesjonen! Kudos! ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! Kunne ikke vært mer enig. Fatter ikke at så mange faller for Buckleys versjon. 0 Siter
Atene Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! Og det er jeg fullstendig enig i. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leonard Cohen. Med mindre det var noen som sang den før ham også... Ingen synger den som han ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! Halleluja til det! 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Går meg på nervene den sangen... 0 Siter
Gjest åh nei ! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Leonard Cohen. Med mindre det var noen som sang den før ham også... isj og æsj, finnes ikke noe mer forferdelig stemme enn Leonard Cohen sin .... *fryser nedover ryggen* 0 Siter
laban Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nix, det er hans sang! :-) Og, må jeg legge til, er den versonen den desidert beste! Selvfølgelig. Den parodi-versjonen som ble presentert under Komipris-utdelingen for noen uker siden, var også god. 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Selvfølgelig. Den parodi-versjonen som ble presentert under Komipris-utdelingen for noen uker siden, var også god. Den fikk jeg ikke med meg! Parodi på gitarkompisene? Buckley? Cohen?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Den fikk jeg ikke med meg! Parodi på gitarkompisene? Buckley? Cohen?? Parodi på gitarkompisene skulle vel være unødvendig. De gutta burde alle bures inn for voldekt av god musikk. 0 Siter
Gjest den var god :) Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Selvfølgelig. Den parodi-versjonen som ble presentert under Komipris-utdelingen for noen uker siden, var også god. enig 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Parodi på gitarkompisene skulle vel være unødvendig. De gutta burde alle bures inn for voldekt av god musikk. Ikke helt enig i det, selv om jeg kan styre meg for noen av sangene deres. For det første synger de jo mange av sine egne låter. Og så har jeg fått nesten dilla på Espen Linds "Stay on these roads". men så er han til å spise opp også da, kanskje jeg bare smelter ved tanken på å skulle hatt en så flott fyr synge såååå vakkert til _meg_! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ikke helt enig i det, selv om jeg kan styre meg for noen av sangene deres. For det første synger de jo mange av sine egne låter. Og så har jeg fått nesten dilla på Espen Linds "Stay on these roads". men så er han til å spise opp også da, kanskje jeg bare smelter ved tanken på å skulle hatt en så flott fyr synge såååå vakkert til _meg_! ;-) Ja, dine hormoner har åpenbart gjort deg forvirret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.