Gjest heici Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Så det var problemer med tollen for de som har kjøpt produkter fra lookfantastic. Går det an å kjøpe varer derfra nå eller er det risikabelt? 0 Siter
Gjest hva selger de Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hvilke produkter selger lookfantastic ? 0 Siter
Gjest heici Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hvilke produkter selger lookfantastic ? shampo og sminke 0 Siter
Gjest issska Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 har ikke turt bestille selv enda, håper du får svar. trenger skikkelig gode sjampo-og hårprodukter, og i norsk frisørsalong er de så overprisa at det er helt sykt. Blir over 900kr for sjampo, balsam og kur, via lookfantastic blir det/ble det noen hundrelapper! grrr 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er vel et par år siden jeg bestilte fra dem. Kjøpte varer for ca kr 400, men Lookfantastic påførte fakturaen ca kr 196. Det gjør de for å kapre kunder fra Norge og sikkert også resten av Skandinavia. Dessverre bommet de litt på kursen slik at summen ble kr 205 og jeg måtte betale moms. Det hadde ikke så mye å si siden de hadde lagt en dyr flaske med balsam(jeg hadde ikke bestilt den) oppi pakken :-) Er det nå slik at tollvesnet har fått snusen i at Lookfantstic gjør som de gjør? Hvis det er så, er det synd. 0 Siter
Osiris Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er vel et par år siden jeg bestilte fra dem. Kjøpte varer for ca kr 400, men Lookfantastic påførte fakturaen ca kr 196. Det gjør de for å kapre kunder fra Norge og sikkert også resten av Skandinavia. Dessverre bommet de litt på kursen slik at summen ble kr 205 og jeg måtte betale moms. Det hadde ikke så mye å si siden de hadde lagt en dyr flaske med balsam(jeg hadde ikke bestilt den) oppi pakken :-) Er det nå slik at tollvesnet har fått snusen i at Lookfantstic gjør som de gjør? Hvis det er så, er det synd. Tollvesenet har visst om dette lenge, og gjorde nylig en razzia mot alle pakker fra Lookfantastic. Tror nok ikke det går å nedskrive verdien på pakkene lengre. Jeg liker mye bedre Strawberrynet. 0 Siter
Gjest grønn på området Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvordan regner man ut prisen(e) på produkter? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvordan regner man ut prisen(e) på produkter? For eksempel her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 Det fins mange valutaomregnere på nettet. 0 Siter
Gjest enda grønnere? Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 For eksempel her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 Det fins mange valutaomregnere på nettet. Altså; gange beløpet med f.eks 12,472? (Storbritania) Neee, beløpet blir jo himmelhøyt jo.. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 For eksempel her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 Det fins mange valutaomregnere på nettet. Men tllvesenet har faktisk sin egen valutakurs de beregner etter. Denne blir ikke oppdatert i samsvar med svingende valutakurser Her kan man fort gå på en smell... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Altså; gange beløpet med f.eks 12,472? (Storbritania) Neee, beløpet blir jo himmelhøyt jo.. Du skriver jo bare inn summen i pund og krysser av for å konvertere til NOK, så regner den ut for deg. 0 Siter
Gjest knallgrønn Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Altså; gange beløpet med f.eks 12,472? (Storbritania) Neee, beløpet blir jo himmelhøyt jo.. Trekker det tilbake!! ;-) Regnet på nytt, da ble det er mye penere tall! 0 Siter
Gjest litt mindre grønn nå Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Du skriver jo bare inn summen i pund og krysser av for å konvertere til NOK, så regner den ut for deg. Takk for hjelpen! 0 Siter
ariadne Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Min bestilling havnet i tollvesenets razzia, jeg har ikke fått den ennå. Jeg regner med at den kommer i løpet av uka. Jeg ville ventet litt med nye betillinger... 0 Siter
ariadne Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Tollvesenet har visst om dette lenge, og gjorde nylig en razzia mot alle pakker fra Lookfantastic. Tror nok ikke det går å nedskrive verdien på pakkene lengre. Jeg liker mye bedre Strawberrynet. Fakser du inn regningene etterpå da, for å få godskrevet momsen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Min bestilling havnet i tollvesenets razzia, jeg har ikke fått den ennå. Jeg regner med at den kommer i løpet av uka. Jeg ville ventet litt med nye betillinger... Samma her! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hva er dette ? En nettbutikk med hårprodukter og sminke. 0 Siter
Gjest mor i oslo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 hva er dette ? Skal ikke du gå å lalle snart nå? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Skal ikke du gå å lalle snart nå? Var den til meg? Isåfall hvorfor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.