Gå til innhold

lookfantastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var problemer med tollen for de som har kjøpt produkter fra lookfantastic. Går det an å kjøpe varer derfra nå eller er det risikabelt?

Skrevet

har ikke turt bestille selv enda, håper du får svar.

trenger skikkelig gode sjampo-og hårprodukter, og i norsk frisørsalong er de så overprisa at det er helt sykt. Blir over 900kr for sjampo, balsam og kur, via lookfantastic blir det/ble det noen hundrelapper!

grrr

Skrevet

Det er vel et par år siden jeg bestilte fra dem. Kjøpte varer for ca kr 400, men Lookfantastic påførte fakturaen ca kr 196. Det gjør de for å kapre kunder fra Norge og sikkert også resten av Skandinavia. Dessverre bommet de litt på kursen slik at summen ble kr 205 og jeg måtte betale moms. Det hadde ikke så mye å si siden de hadde lagt en dyr flaske med balsam(jeg hadde ikke bestilt den) oppi pakken :-)

Er det nå slik at tollvesnet har fått snusen i at Lookfantstic gjør som de gjør? Hvis det er så, er det synd.

Skrevet

Det er vel et par år siden jeg bestilte fra dem. Kjøpte varer for ca kr 400, men Lookfantastic påførte fakturaen ca kr 196. Det gjør de for å kapre kunder fra Norge og sikkert også resten av Skandinavia. Dessverre bommet de litt på kursen slik at summen ble kr 205 og jeg måtte betale moms. Det hadde ikke så mye å si siden de hadde lagt en dyr flaske med balsam(jeg hadde ikke bestilt den) oppi pakken :-)

Er det nå slik at tollvesnet har fått snusen i at Lookfantstic gjør som de gjør? Hvis det er så, er det synd.

Tollvesenet har visst om dette lenge, og gjorde nylig en razzia mot alle pakker fra Lookfantastic. Tror nok ikke det går å nedskrive verdien på pakkene lengre. Jeg liker mye bedre Strawberrynet.

Gjest grønn på området
Skrevet

Hvordan regner man ut prisen(e) på produkter?

Skrevet

For eksempel her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522

Det fins mange valutaomregnere på nettet.

Men tllvesenet har faktisk sin egen valutakurs de beregner etter. Denne blir ikke oppdatert i samsvar med svingende valutakurser :(

Her kan man fort gå på en smell...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Altså; gange beløpet med f.eks 12,472? (Storbritania)

Neee, beløpet blir jo himmelhøyt jo..

Du skriver jo bare inn summen i pund og krysser av for å konvertere til NOK, så regner den ut for deg.

Gjest knallgrønn
Skrevet

Altså; gange beløpet med f.eks 12,472? (Storbritania)

Neee, beløpet blir jo himmelhøyt jo..

Trekker det tilbake!! ;-)

Regnet på nytt, da ble det er mye penere tall!

Gjest litt mindre grønn nå
Skrevet

Du skriver jo bare inn summen i pund og krysser av for å konvertere til NOK, så regner den ut for deg.

Takk for hjelpen!

Skrevet

Min bestilling havnet i tollvesenets razzia, jeg har ikke fått den ennå. Jeg regner med at den kommer i løpet av uka. Jeg ville ventet litt med nye betillinger...

Skrevet

Tollvesenet har visst om dette lenge, og gjorde nylig en razzia mot alle pakker fra Lookfantastic. Tror nok ikke det går å nedskrive verdien på pakkene lengre. Jeg liker mye bedre Strawberrynet.

Fakser du inn regningene etterpå da, for å få godskrevet momsen?

Skrevet

Min bestilling havnet i tollvesenets razzia, jeg har ikke fått den ennå. Jeg regner med at den kommer i løpet av uka. Jeg ville ventet litt med nye betillinger...

Samma her! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

hva er dette ?

En nettbutikk med hårprodukter og sminke.

Gjest mor i oslo
Skrevet

hva er dette ?

Skal ikke du gå å lalle snart nå?

Skrevet

Skal ikke du gå å lalle snart nå?

Var den til meg?

Isåfall hvorfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...