Gå til innhold

Mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag?

Bruker mobilen mye til meldinger,men skulle ønske jeg kunne ringe mer/oftere uten å gå tom for penger på kortet!

Har tittet litt på djuice.no.

har telenor kontantkort fra før da.ikke helt sikker på hva det heter...kanskje det er djuice kontant det jeg har...

vil iallefall bytte til et _billig_ abonnement.

forslag?

Skrevet

djuice nonstop.. 299 i mnd .sende så mange sms og mms du vil. koster ekstra å ringe..

Skrevet

djuice nonstop.. 299 i mnd .sende så mange sms og mms du vil. koster ekstra å ringe..

sett litt på djuice allstar jeg. foretrekker egentlig å ringe fremfor å sende sms,men da kommer det 50sms i måneden i tillegg da.

det er vel slettes ikke så dumt?

billig for meg å ringe,lav mnd pris og 50 inkluderte sms i mnd utenom de jeg betaler for?

har jeg forstått det rett?

Skrevet

Sjekk her hva som lønner seg for deg og ditt forbruk:

www.telepriser.no

Skrevet

sett litt på djuice allstar jeg. foretrekker egentlig å ringe fremfor å sende sms,men da kommer det 50sms i måneden i tillegg da.

det er vel slettes ikke så dumt?

billig for meg å ringe,lav mnd pris og 50 inkluderte sms i mnd utenom de jeg betaler for?

har jeg forstått det rett?

ikke på djuice nonstop. men kanskje andre djuice abonnementer... hvis du heller vil ringe masse, er ikke nonstop noe for deg..

Skrevet

Sjekk her hva som lønner seg for deg og ditt forbruk:

www.telepriser.no

ble ikke så veldig klok på den siden der...

Skrevet

http://www.noextras.no

Ringetid til 69 øre per minutt

SMS til 40 øre per melding

Ingen månedsavgift eller bindingstid.

Billigst for meg iallefall.

da må du fylle opp ringekontoen din fra visan da?sånn jeg skjønner det,minner det om litt kontantkort abonnemang?

huff,er så usikker att...:)

heller litt mot djuice allstar likevell altså,men...

Skrevet

da må du fylle opp ringekontoen din fra visan da?sånn jeg skjønner det,minner det om litt kontantkort abonnemang?

Fyller på via nettsidene med visa'n ja. Synes det er enkelt å greit jeg. Blir et forhåndsbetalt abb.

Du får sammenligne prisene på tjenestene og se hva som lønner seg for deg da.

Skrevet

http://www.noextras.no

Ringetid til 69 øre per minutt

SMS til 40 øre per melding

Ingen månedsavgift eller bindingstid.

Billigst for meg iallefall.

Støttes på det varmeste.

Skrevet

Du kan betale i nettbanken med KID også. Bruker som regel å gjøre det. Det tar en dag eller to før pengene kommer inn, men det er billigst. Ved å betale med VISA tar det bare sekunder før de er overført.

Skrevet

Jeg har ett fra Chess.

Betaler 69øre pr. minutt + 59 øre for oppstart og 39 øre pr. melding.

Eneste forutsetningen er at du er kredittverdig, og kan motta faktura pr. mail.

Det tror jeg er en av de billigste i markedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...