Gjest oslojenta82 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg ble sjekka opp av en mann her en dag, som jeg omgås med litt til hverdags. Ikke sånn nært altså, men jeg ser ham i ny og ne. Han ga uttrykk for at han likte meg godt og slikt. Jeg likte han litt også, vil ihvertfall finne mer ut om hvem han er... Men når jeg traff ham igjen, var det en slik refleks, at jeg så en annen vei, Jeg kvapp litt rett og slett, og så overså jeg han. Stakkar, han må jo ha trodd at jeg ikke liker han i det hele tatt! Så nå ser han bare vekk når jeg treffer på han. Er så redd for at han er sur på meg... Var det hele bare en fylle-greie? Eller er han bare sjenert? Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ta kontakt med ham igjen så får du vite hvor landet ligger ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg tror ikke at dette var noe typisk fyllegreie. Han turte å si det til deg når han var full, men når du så vekk ved neste møte, så tror han at du ikke er interessert. Det er nok du som må rette opp dette igjen, hvis ikke vil han aldri ta kontakt med deg mer på denne måten. Vær ekstra blid neste gang du ser han og si hvor glad du er for å se han igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.