Gå til innhold

fylleflørt eller?

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta82
Skrevet

Jeg ble sjekka opp av en mann her en dag, som jeg omgås med litt til hverdags. Ikke sånn nært altså, men jeg ser ham i ny og ne. Han ga uttrykk for at han likte meg godt og slikt. Jeg likte han litt også, vil ihvertfall finne mer ut om hvem han er... Men når jeg traff ham igjen, var det en slik refleks, at jeg så en annen vei, Jeg kvapp litt rett og slett, og så overså jeg han. Stakkar, han må jo ha trodd at jeg ikke liker han i det hele tatt! Så nå ser han bare vekk når jeg treffer på han. Er så redd for at han er sur på meg... Var det hele bare en fylle-greie? Eller er han bare sjenert? Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Ta kontakt med ham igjen så får du vite hvor landet ligger ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke at dette var noe typisk fyllegreie. Han turte å si det til deg når han var full, men når du så vekk ved neste møte, så tror han at du ikke er interessert.

Det er nok du som må rette opp dette igjen, hvis ikke vil han aldri ta kontakt med deg mer på denne måten.

Vær ekstra blid neste gang du ser han og si hvor glad du er for å se han igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...