Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg skal ut på torsdag, med gutta fra jobben. Mulig jeg klarer å lure med en venninde eller to, men det ser dårlig ut. Vi/de er 30+, ønsket er et sted med musikk vi alle kan overleve med, på et snakkbart nivå (altså ikke fullstendig overdøvende), og er vi riktig heldige får enkelte kanskje vrikket litt på seg også. Det må være plass til alle (ti kanskje), men ikke tomt i lokalet ellers. Og de må ha noe mer å drikke enn øl og vin, jeg er så dårlig på det - må ha drinker/rusbrus. Forslag? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hey..Dere burde kome på quizen min..;-) Den er på torsdag..;-) Ellers..Hvor tidlig skal dere ut? Er det bra vær går det jo an å starte utendørs på Grunerhagen? Hyggelig på dagtid sånn i sola. Så er det det at mange av de koseligste barene ber så trange..Bar boca har knallgode drinker, lav musikk, men det er trangt og lite som bare fy..:-I Men Børst nedenfor er ganske kult. dog ganske nytt, så det pleier ikke være SÅ mye folk, men det fylles nå opp etterhvert. MIR? Der er det koselig, men jeg veit ikke hvordan drink-kartet ser ut.. Kaos er også allright, koselig uteservering i bakgården, med kulørte lamper, varme, saueskinn og alt mulig! Og ser du etter en dive, er Sangam den eneste, de ndre er litt FOR jævlige. Sangam har godt øl og bra musikk. Dansing...er vanskelig på løkka..Med mindre det skjer ett og annet på Blå? Det var MINE steder hvertfall..Vet ikke helt hvor nyttige de var, men ha uansett god Løkka-tur! :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hey..Dere burde kome på quizen min..;-) Den er på torsdag..;-) Ellers..Hvor tidlig skal dere ut? Er det bra vær går det jo an å starte utendørs på Grunerhagen? Hyggelig på dagtid sånn i sola. Så er det det at mange av de koseligste barene ber så trange..Bar boca har knallgode drinker, lav musikk, men det er trangt og lite som bare fy..:-I Men Børst nedenfor er ganske kult. dog ganske nytt, så det pleier ikke være SÅ mye folk, men det fylles nå opp etterhvert. MIR? Der er det koselig, men jeg veit ikke hvordan drink-kartet ser ut.. Kaos er også allright, koselig uteservering i bakgården, med kulørte lamper, varme, saueskinn og alt mulig! Og ser du etter en dive, er Sangam den eneste, de ndre er litt FOR jævlige. Sangam har godt øl og bra musikk. Dansing...er vanskelig på løkka..Med mindre det skjer ett og annet på Blå? Det var MINE steder hvertfall..Vet ikke helt hvor nyttige de var, men ha uansett god Løkka-tur! :-) laguna, du er fantastisk *noterer* Det blir nok sånn rundt åtte, for vi skal ut med resten av kollegene fra fem til syv på jobbens regning et annet sted... Hvor er quizen din da? Ehm, det kan du kanskje ikke skrive... Men vil du dele kan du sende mail til [email protected] (si fra da, sjekker den sjelden). Om du har msn kan du skrive den her, så kontakter jeg deg - min er nemlig ikke anonym 0 Siter
Gjest liede Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Südøst og café 33 har i alle fall store bord med plass til mange og ikke alt for høy musikk. Dansing er generelt vanskelig på løkka. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 laguna, du er fantastisk *noterer* Det blir nok sånn rundt åtte, for vi skal ut med resten av kollegene fra fem til syv på jobbens regning et annet sted... Hvor er quizen din da? Ehm, det kan du kanskje ikke skrive... Men vil du dele kan du sende mail til [email protected] (si fra da, sjekker den sjelden). Om du har msn kan du skrive den her, så kontakter jeg deg - min er nemlig ikke anonym Det mener jeg å huske at laguna sin ikke er heller. Men jeg kan gi henne din adresse om du vil? Har henne på lista mi. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det mener jeg å huske at laguna sin ikke er heller. Men jeg kan gi henne din adresse om du vil? Har henne på lista mi. Ja, om hun synes det er greit - så kan du gjøre det Men sjekk med henne først da... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, om hun synes det er greit - så kan du gjøre det Men sjekk med henne først da... Jeg gir henne din adresse, så velger jo hun hva hun gjør med den 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, om hun synes det er greit - så kan du gjøre det Men sjekk med henne først da... Jeg får ikke logget på. Vært sånn lenge nå :/ 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg får ikke logget på. Vært sånn lenge nå :/ Hm, rart... Du kan jo likevel gi henne min ved neste leilighet - så kan hun gjøre som hun vil Men husker du mailen min? Ikke den jeg bruker på msn, den andre? Om du sender meg en mail der, så sender jeg litt mer info om fredagen... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hm, rart... Du kan jo likevel gi henne min ved neste leilighet - så kan hun gjøre som hun vil Men husker du mailen min? Ikke den jeg bruker på msn, den andre? Om du sender meg en mail der, så sender jeg litt mer info om fredagen... Nei, jeg husker ikke den :/ Forhåpentligvis fungerer MSN igjen i morgen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg husker ikke den :/ Forhåpentligvis fungerer MSN igjen i morgen. Men jeg sendte mail til Glimtipper-mailen din akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.