Gå til innhold

Betaler virkelig aetat/trygdekontor for billappen??

Anbefalte innlegg

Gjest har lappen
Skrevet

ser at det har vært et lignende spørsmål tidligere. har ei veninne som bor i en liten bygd. hun er alene med flere barn. hun har ikke jobb, har liksom ikke vært intressert i slikt. nå har hun fått kniven på strupen fra aetat/trygdekontor ang trygd/stønader. de mener hun kan få seg jobb evt ta en utdannelse. hun vil ikke uten at de betaler lappen for henne. hun skal i neste uke på møte med de ang dette. trur dere hun får det? synes på en måte det ikke er riktig at de skal betale en slik ting. men samtidig ser jeg jo at hun vil bli friere med lappen. men det koster jo flesk å ha bil og.

Skrevet

Man trenger ikke nødvendigvis egen bil selv om førerkort er påkrevet. Jeg tenker da på jobber der man bruker en av firmaets biler.

Gjest har lappen
Skrevet

Man trenger ikke nødvendigvis egen bil selv om førerkort er påkrevet. Jeg tenker da på jobber der man bruker en av firmaets biler.

trur ikke det er så stor mulighet for henne å få en jobb med tilhørende bil. hun må sansyligvis ha bil til og fra jobb, (flere mil.)

Skrevet

Førerkort til klasse B får du vel bare hvis du har krav på trygdebil. Man kan få førerkort til truck hvis man skal i en jobb der dette kreves.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...