Gjest være varsom... Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, ja, du får be eksen om å ta en titt på dol da vet du, så får han vite det på den måten... Man vet aldri hvem som leser her inne ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Grusomt! Han må ha gjort noe virkelig fælt mot henne. Kanskje får hun dårlig samvittighet og sender en mail til, etter at han har fått skrekken. Gjør hun ikke det, ville jeg sendt mannen en mail selv. Kanskje tror han heller ikke på det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jøsses... Han må ha vært veldig ålreit da, siden hun bryr seg så veldig om han? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ok. Men for meg er hevn utenkelig å gjøre mot noen, uansett hva de har gjort mot meg. Det er selvfølgelig opp til deg :-) ".........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Forresten blir jeg ikke lenger overrasket over (enkelte) kvinners intense hevnlyst... Hadde de bare kommet og gitt folk en på trynet, men nei da, det skal være snikende ullteppe. 0 Siter
Gyda Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Utrolig slemt gjort. Jeg ville ha vurdert seriøst om jeg skulle fortelle ham det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Helt enig i at utroskap er skikkelig råttent og det verste du kan gjøre mot noen andre... men det er over to år siden forholdet tok slutt, så hvorfor hevne seg NÅ? Hun har nok aldri glemt. Syns uansett det er stygt å fortelle noen at de har et barn , som de faktisk ikke har....DET er jo noe man må leve med ALLTID. Men utroskap er noe dritt, helt helt enig med deg der! Det står vel ingen steder at forholdet tok slutt for 2 år siden? 0 Siter
Gjest hater ekle poder Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Utrolig slemt gjort. Jeg ville ha vurdert seriøst om jeg skulle fortelle ham det. Hvis faren er en dævel er sikkert ungen det også, like godt å slippe. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det står vel ingen steder at forholdet tok slutt for 2 år siden? nei det gjør det faktisk ikke.. vet ikke hvor alle har det fra... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 nei det gjør det faktisk ikke.. vet ikke hvor alle har det fra... Fordi det står at hun var sammen med ham i 2 års tid, tenker jeg. Fort gjort å lese feil. Uansett er det totalt irrelevant om det skjedde i går eller for 10 år siden. Det er mer _forståelig_ om det hendte nylig, men ikke et fnugg mer akseptabelt. "..........................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Den der var utilgivelig råtten. Jeg hadde sagt det til ham. Har du adresse til et bra nettsted å kjøpe musikk?(Billig og bra, som du kan anbefale) På forhånd takk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 En dum hevn. Men, du skal ikke gjøre noen ting. Om han finner ut at det var henne, så gjør han det. Du holder deg bare utenfor. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Fordi det står at hun var sammen med ham i 2 års tid, tenker jeg. Fort gjort å lese feil. Uansett er det totalt irrelevant om det skjedde i går eller for 10 år siden. Det er mer _forståelig_ om det hendte nylig, men ikke et fnugg mer akseptabelt. "..........................................." Virker endel mer psykt å gjøre noe sånt dersom man har vært fra hverandre i 2 år enn om det nettopp ble slutt. Nå er hun sikkert så følelsemessig på bærtur at hun ikke vet hva hun gjør. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket pga kjærlighetssorg, kanskje? Skjønner ikke at det engang går an å tenke tanken jeg da... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 syntes det var ondskapsfullt ja. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Fordi det står at hun var sammen med ham i 2 års tid, tenker jeg. Fort gjort å lese feil. Uansett er det totalt irrelevant om det skjedde i går eller for 10 år siden. Det er mer _forståelig_ om det hendte nylig, men ikke et fnugg mer akseptabelt. "..........................................." akseptabelt å være utro da? bare lurer, uten å lage en stor diskusjon.. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 akseptabelt å være utro da? bare lurer, uten å lage en stor diskusjon.. Det er jeg 100% sikker på at jeg aldri har hevdet at det er. Men det finnes langt større "forbrytelser" enn det. "......................................." 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er jeg 100% sikker på at jeg aldri har hevdet at det er. Men det finnes langt større "forbrytelser" enn det. "......................................." ja enig der.. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er jeg 100% sikker på at jeg aldri har hevdet at det er. Men det finnes langt større "forbrytelser" enn det. "......................................." Og utroskap skjer heller ikke _fordi_ man ønsker andre vondt. En hevn, derimot, er et ønske om å skade noen. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes ikke hun var noe slemmere enn han hadde vært - hvis det med utroskapen er sant. Jeg anbefaler ikke hevngjerninger, mest fordi jeg tror det på sikt går mest ut over en selv. Men jeg har stor forståelse for ønsket om å hevne, og tror egentlig ikke et sekund på de som sier at de aldri har tenkt eller ønsket å hevne noe. I så fall tar verdenslitteraturen og masse forskning og ikke minst historien feil om menneskesinnet, og det tror jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.