Gå til innhold

DvD spiller som tar opptak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man tak i det?

Som man kan time for å ta opp fra dekoder?

Og kan man spille over det man tar opp på en dvd?

Jeg har ingen peiling.

Skrevet

Jepp! Vi har hatt en fra Panasonic i et par år nå. Er kjempefornøyd.

Vi kan ta opp på harddisk eller på CD. Det som er tatt opp på harddisk kan spilles over på CD også.

Det geniale er at du kan se på noe du har tatt opp fra før mens du tar opp noe annet!!!

Skrevet

DVD-opptaker. Fåes fra under 1000,-, tror jeg. Men det anbefales å kjøpe en med harddisk, så du slipper å brenne DVD-er når du tar opp. Et par tusenlapper, tenker jeg. Andre her er sikkert mer oppdaterte.

"........................................"

Skrevet

Jepp! Vi har hatt en fra Panasonic i et par år nå. Er kjempefornøyd.

Vi kan ta opp på harddisk eller på CD. Det som er tatt opp på harddisk kan spilles over på CD også.

Det geniale er at du kan se på noe du har tatt opp fra før mens du tar opp noe annet!!!

Kan du ta opp mange eps av en bestemt serie på harddisk for så å få det over på en disk?

Eller er det bare en eps pr disk?

Skrevet

Jepp. Det kalles en dvd-brenner. Men en harddiskopptaker med brenner er uendelig mer fleksibel.

Skrevet

Kan du ta opp mange eps av en bestemt serie på harddisk for så å få det over på en disk?

Hmmmm, det har jeg ikke sjekket. Vil tro det går ann å lage en "playlist" med flere episoder som man så kan spille over.

Skrevet

Det kan du gjøre.

Du kan stille den inn til å ta opp enkeltsendinger, serier som går daglig eller ukentlig.

Når du ønsker kan du så kopiere/brenne over på DVD. Hvor mange episoder du får plass til på en DVD er helt avhengig av den kvaliteten du selv kan velge på opptaket og/eller kopieringen.

Du kan også spille av og se på opptak som du har gjort samtidig som den tar opp andre program.

Selv har jeg denne harddiskopptakeren som jeg er meget godt fornøyd med:

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10728&taxonomy_id=42-125

Du finner også mye informasjon om harddiskopptakere på Pioneer sine sider.

Skrevet

Vi har en LG RC7000,som jeg er veldig fornøyd med. Jeg tar bare opp på DVD-plater da. men man kan stille inn til å ta opp en serie o.l ukentlig f.eks.

Betalte rundt 3000 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...