Gå til innhold

For et mysterium - Johnny Gosh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så makabert å se på de bildene. Får vondt langt inni hjertet....

Gjest vondt å lese
Skrevet

Det er så makabert å se på de bildene. Får vondt langt inni hjertet....

Ja, det er nå en ting, men at de tror vedkommende i dag er en annen navngitt person. Pluss at det skal å ha vært en eller annen pedoring høyt oppi i systemet. Dessverre er engelsken min for dårlig til at jeg klarer å skjønne alt som står der men...

Skrevet

Ja, det er nå en ting, men at de tror vedkommende i dag er en annen navngitt person. Pluss at det skal å ha vært en eller annen pedoring høyt oppi i systemet. Dessverre er engelsken min for dårlig til at jeg klarer å skjønne alt som står der men...

Hvilken engelsk? Linken er på norsk...

Skrevet

Plutselig kommer moren med informasjon om at han dukket opp på døra sammen med en fremmed, i 1997, og fryktet for sitt liv..

Hva er det liksom? Da er han ikke så forsvunnet allikavel? Han kunne jo komme hjem av fri vilje liksom..hadde han vært i fare hadde han vel vært hjemme og fått hjelp?

Eller er det noe moren sier nå, for at de enda skal ha håp og ikke gi opp etterforskningen?

Det høres bare rart ut..da du får inntrykk i starten av at moren ikke har sett ungen siden den gangen, og at det var derfor et sjokk å se de bildene nå etter alle de årene..

+ at eksmannen sier han tviler på at historien er sann..at han virkelig dukket opp i 1997..

Hva tenker dere om det?

Gjest vondt å lese
Skrevet

Plutselig kommer moren med informasjon om at han dukket opp på døra sammen med en fremmed, i 1997, og fryktet for sitt liv..

Hva er det liksom? Da er han ikke så forsvunnet allikavel? Han kunne jo komme hjem av fri vilje liksom..hadde han vært i fare hadde han vel vært hjemme og fått hjelp?

Eller er det noe moren sier nå, for at de enda skal ha håp og ikke gi opp etterforskningen?

Det høres bare rart ut..da du får inntrykk i starten av at moren ikke har sett ungen siden den gangen, og at det var derfor et sjokk å se de bildene nå etter alle de årene..

+ at eksmannen sier han tviler på at historien er sann..at han virkelig dukket opp i 1997..

Hva tenker dere om det?

Han skulle jo vistnok bare å gitt seg til kjenne, men sagt noe om at han ikke kunne holde kontakten av fare for sitt liv. Moren mente vel det var fordi hun trodde han var blitt blandet inn i noe kriminelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...