Gjest vondt å lese Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1455885.ece Googlet litt på denne. Og moren er helt sikker på at han er i livet, og at han besøkte henne for noen år siden. Synes det er helt forferdelig. Stakkars foreldre som må leve med noe sånt. *vurder å kjøre mine egne barn hver meter til de blir 18* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er så makabert å se på de bildene. Får vondt langt inni hjertet.... 0 Siter
Gjest vondt å lese Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Det er så makabert å se på de bildene. Får vondt langt inni hjertet.... Ja, det er nå en ting, men at de tror vedkommende i dag er en annen navngitt person. Pluss at det skal å ha vært en eller annen pedoring høyt oppi i systemet. Dessverre er engelsken min for dårlig til at jeg klarer å skjønne alt som står der men... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Ja, det er nå en ting, men at de tror vedkommende i dag er en annen navngitt person. Pluss at det skal å ha vært en eller annen pedoring høyt oppi i systemet. Dessverre er engelsken min for dårlig til at jeg klarer å skjønne alt som står der men... Hvilken engelsk? Linken er på norsk... 0 Siter
Gjest Rghrgh Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Umm, dette leste jeg om før en dag. Merkelige saker.. 0 Siter
Incubo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Plutselig kommer moren med informasjon om at han dukket opp på døra sammen med en fremmed, i 1997, og fryktet for sitt liv.. Hva er det liksom? Da er han ikke så forsvunnet allikavel? Han kunne jo komme hjem av fri vilje liksom..hadde han vært i fare hadde han vel vært hjemme og fått hjelp? Eller er det noe moren sier nå, for at de enda skal ha håp og ikke gi opp etterforskningen? Det høres bare rart ut..da du får inntrykk i starten av at moren ikke har sett ungen siden den gangen, og at det var derfor et sjokk å se de bildene nå etter alle de årene.. + at eksmannen sier han tviler på at historien er sann..at han virkelig dukket opp i 1997.. Hva tenker dere om det? 0 Siter
Gjest vondt å lese Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Plutselig kommer moren med informasjon om at han dukket opp på døra sammen med en fremmed, i 1997, og fryktet for sitt liv.. Hva er det liksom? Da er han ikke så forsvunnet allikavel? Han kunne jo komme hjem av fri vilje liksom..hadde han vært i fare hadde han vel vært hjemme og fått hjelp? Eller er det noe moren sier nå, for at de enda skal ha håp og ikke gi opp etterforskningen? Det høres bare rart ut..da du får inntrykk i starten av at moren ikke har sett ungen siden den gangen, og at det var derfor et sjokk å se de bildene nå etter alle de årene.. + at eksmannen sier han tviler på at historien er sann..at han virkelig dukket opp i 1997.. Hva tenker dere om det? Han skulle jo vistnok bare å gitt seg til kjenne, men sagt noe om at han ikke kunne holde kontakten av fare for sitt liv. Moren mente vel det var fordi hun trodde han var blitt blandet inn i noe kriminelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.