Dorthe Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hvor dårlige er folk når de har blodtrykk 80/25? Mora mi hadde det tidligere i dag og det var ikke mulig å få kontakt med henne. Burde jeg være kjemperedd eller bare bekymret? 0 Siter
sheba Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Synes det var ekstremt lavt...! Regner med de gav henne væske osv, eventuellt intravenøst for og få det opp i normale verdier, kan ha sammenheng med medikamenter samt om hun har en sykdomshistorie.. Aldri lett når noen nære blir syke og det er så lite vi kan gjøre selv.. tenker masse på deg:) klem 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Synes det var ekstremt lavt...! Regner med de gav henne væske osv, eventuellt intravenøst for og få det opp i normale verdier, kan ha sammenheng med medikamenter samt om hun har en sykdomshistorie.. Aldri lett når noen nære blir syke og det er så lite vi kan gjøre selv.. tenker masse på deg:) klem Hun får ikke livgivende behandling så ingen intravenøst. 0 Siter
sheba Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Hun får ikke livgivende behandling så ingen intravenøst. Jeg er ingen medisiner som du jo vet, håper det går bra Dorthe, det er tøft når de nærmeste er dårlige... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Jeg er ingen medisiner som du jo vet, håper det går bra Dorthe, det er tøft når de nærmeste er dårlige... Dette går ikke bra uansett hvilken vei det går men det er jeg jo klar over. 0 Siter
frosken Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Sannsynligvis går det mot slutten - særlig fordi du ikke får kontakt med henne, men overtrykket er fortsatt akseptabelt. Det er heller ikke sikkert at målingen er helt riktig, det kan være vanskelig å måle såpass lave trykk korrekt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Sannsynligvis går det mot slutten - særlig fordi du ikke får kontakt med henne, men overtrykket er fortsatt akseptabelt. Det er heller ikke sikkert at målingen er helt riktig, det kan være vanskelig å måle såpass lave trykk korrekt. Jeg bare orket ikke å sitte der, måtte gå og bad dem ringe når hun ble dårligere 0 Siter
songbirdy Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg bare orket ikke å sitte der, måtte gå og bad dem ringe når hun ble dårligere *sender deg en klem i natten* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Oj, det var et helt utrolig lavt blodtrykk. Normalt skal det ligge på ca. 120/75. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg bare orket ikke å sitte der, måtte gå og bad dem ringe når hun ble dårligere *Klemmer Dorthe* 0 Siter
morsan Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Åååå, kjære Dorthe!! Jeg tenker på deg!!! *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.