Gjest littskuffet Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Vi ble invitert til min søster og de og trodde det bare skulle være oss og kanskje mine foreldre som skulle komme siden de ikke sa noen annet om det da vi ble invitert. I dag på telefonen sa hun at søsteren til mannen hennes og faren hans også kom. Jeg ble litt overrasket og litt skuffet også fordi jeg gledet meg til å komme sammen å få litt kontakt igjen etter de har bodd to år i en annen by. Vi har knapt sett dem etter de kom hjem igjen. Vi hadde mye og nær kontakt bare vi og mine foreldre før og jeg savner denne kontakten og så frem til å endelig komme sammen igjen som før, men nå kommer altså de også. Er ikke særlig begeistret for dem heller også blir det mer overfladisk. De har kontakt med så mange at det blir liten personlig kontakt vi har nå... Triste greier egentlig for vi hadde så god kontakt. Føler de ikke er særlig interessert i oss. Kan jo ikke legge beslag på de heller... Hva gjør vi egentlig? 0 Siter
Gemini Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Inviter dem til dere neste gang, så har du kontroll på hvem som kommer sammen. 0 Siter
sheba Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Synes du skal gå og være deg selv som den du er, kan hende de har tenkt at dette ville bli fint for dere alle, vil du treffe dem alene så følger du Geminis eksempel:-) Det er ikke sikkert din søster ante noe om dine ønsker om dere har hatt lite kontakt disse årene eller sett hverandre mindre enn før, hun har jo tross alt familie på sin manns side også:-) Ta et intiativ selv er mitt råd.. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes du skal gå, men samtidig kan du jo nevne at det ville vært koselig om dere kunne treffes bare dere en gang. Du kan jo selv invitere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hva dere gjør? Møter opp og er glade på deres vegne fordi de er så rause at de kan inkludere flere i kretsen sin, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.