Gjest Sætre Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 når jeg sier ordene: "Hotel Cæsar" og "populærkultur"? 0 Siter
KaVa Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hotell Cæsar - gjeeesp "Populærkultur" - - Jens Pikenes 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hotel Cæsar: Kjedelig Populærkultur: TV2 0 Siter
Gjest Sætre Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er mulig jeg formulerte meg litt klønete her altså; jeg mente selvsagt ordene sett i en sammenheng. Hva gjør såpeserien "Hotel Cæsar" til populærkultur? Og hva _er_ populærkultur i dine øyne? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er mulig jeg formulerte meg litt klønete her altså; jeg mente selvsagt ordene sett i en sammenheng. Hva gjør såpeserien "Hotel Cæsar" til populærkultur? Og hva _er_ populærkultur i dine øyne? ) trenger du hjelp til en eller annen oppgave nå? Jeg har aldri sett en eneste episode av Hotell Cæsar", men antar den fenger fordi den har alt av mulige hendelser og personkarakterer. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hotel Cæsar - at jeg blir småkvalm. Populærkultur - nedsettende uttrykk brukt av kultureliten 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Bleh... 23'år.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Når du sier Hotel Cæsar tenker jeg at jeg er glad jeg ikke ser på det. Når du sier populærkultur tenker jeg Dagbladet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er mulig jeg formulerte meg litt klønete her altså; jeg mente selvsagt ordene sett i en sammenheng. Hva gjør såpeserien "Hotel Cæsar" til populærkultur? Og hva _er_ populærkultur i dine øyne? Populærkultur er kultur som blir likt av massene, i motsetning til det som blir likt av den "fine kultureliten". Hotel Cæsar er et perfekt eksempel på populærkultur. Det samme er Big Brother. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er mulig jeg formulerte meg litt klønete her altså; jeg mente selvsagt ordene sett i en sammenheng. Hva gjør såpeserien "Hotel Cæsar" til populærkultur? Og hva _er_ populærkultur i dine øyne? Populærkultur er vel noe som blir likt av mange, noe som er lettfordøyelig, som Hotel Cæsar. Når jeg tenker på Hotel Cæsar, tenker jeg at jeg er glad jeg er ferdig med å følge med på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.