ylvali1365381015 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 "kan utlendinger selv være skyld i dette" DU provoserer meg!!!!!!!!!!!!! Denne faren er 60 år og LITT unnskyldt for sine rasistiske holdninger. (Jeg sa litt) Denne aldersgruppen er rett og slett litt snevre og lite opplyste på mange felt, men vi, slik som du og jeg, har en litt annen ballast og burde vite bedre enn å skjære alle over en kam. Jeg kjenner feks mange teite trøndere, men sier ikke dermed at ALLE trøndere er teite. Nå skal jeg bare ha sagt at jeg ikke las hele innlegget ditt, for sinnet mitt ble satt i kok da jeg las den derre setningen som jeg har gjengitt lenger oppe. tenk på at da han var liten leste han i skolebøkene om "sorte sambo" og "de ville". som trommet på sin bongo og var naive og uvitnede. ikke lenge siden. huff! 0 Siter
RUFFENvilla Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 stol på faren din.han har erfaring,og det har ikkje du.ein dag lærer du! 0 Siter
Paloma Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 tenk på at da han var liten leste han i skolebøkene om "sorte sambo" og "de ville". som trommet på sin bongo og var naive og uvitnede. ikke lenge siden. huff! Er Pippis pappa fortsatt negerkonge, eller har det blitt forandret? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 tenk på at da han var liten leste han i skolebøkene om "sorte sambo" og "de ville". som trommet på sin bongo og var naive og uvitnede. ikke lenge siden. huff! F eks i 1914 skrev Afenposten en atrikkel fra verdensutstillingen i Frognerparken hvor det var utstilt en "negerlandsby" med 80 personer fra Afrika. Journalisten skrev masse rasistisk sludder om hvor stygge og dumme de var. De liker svært dårlig å bli minnet på det i dag. Men slik var det den gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.